0

Jeg opplevde sist uke motorhavari. forsikringen dekker det ikke. i følge merkeverksted aner de ikke hva som kan være årsaken og de har heller ikke set

spurt 2011-03-15 12:09:42 +0200

Jeg opplevde sist uke motorhavari. Forsikringen dekker det ikke. I følge merkeverksted aner de ikke hva som kan være årsaken og de har heller ikke sett liknende før. Kan jeg ha grunnlag for å kreve dette dekket av produsent? Bilen er 4 år gammel...

rediger omgjør tags merk som støtende lukk merge slett

1 answer

Sorter etter » eldste nyeste flest stemmer
0

besvart 2011-03-16 18:38:16 +0200

Hvis bilen har fulgt serviceprogrammet og bilen ikke er synlig misbrukt på noen måte, burde verkstedet ditt ta dette med Citroen Norge. Bilen har 3 års garanti, men kjøpsloven gir deg 5 års reklamasjonsrett og dette høres definitivt ut som en reklamasjon.

Les mer her:

http://forbrukerportalen.no/Artikler/...

Lykke til.

rediger merk som støtende slett lenke more

Ditt svar

Du kan begynne å skrive uten å være logget inn - spørsmålet ditt vil bli publisert etter at du har logget inn eller laget en ny konto.

Legg til svar