Revisjonshistorikk [tilbake]

Vel, om den som pleier å sitte i passasjersetet har f.ex dårlig rygg, kan du alltids prøve å påberope deg "vesentlig mangel", men Tesla Norge er ikke akkurat kjent for å gi noe som helst ved dørene. Om det står "justerbare, elektriske forseter" i kjøpekontrakten, kan du alltid forsøke å ta opp saken gjennom forbrukerrådet og forbrukerklageutvalget om Tesla ikke vil gjøre noe for deg, men be advised, det tar tid. Om dette er grunnlag for å heve kjøpet - det er a complete different matter - men dersom det står SETER i flertallsform i kjøpekontrakten, og man har tatt en liten spansk en der du har et "greit" førersete og noe i retning av en campingstol som passasjersette, ja da har du iallefall et godt utgangspunkt for å forlange passasjersetet byttet ut med si et sete av samme sort som førersetet. Men igjen - Tesla Norge gir ingen ting ved dørene - men snakk med dem, send skriftig klage - om du tar en titt på forbrukerårets nettsider finner du alt om rettigheter og pplikter når du føler deg lurt ved bilkjøp - jeg ville definitivt ikke gitt meg uten å prøve her! Men igjen: olrdlyden i kjøpekontrakten er alfa og omega her - stikkord DOKUMENTASJON! Lykke til!

Antall visninger