Revisjonshistorikk [tilbake]

Vel Mazda har rett bilen gjør noen selvtester før den går i dvale blant annet så gjør turbo aktuator og egr ventiler seg klare til ny start men høres jo skummelt ut med alle klikkelyder og hvinende lyder etter at vi har skrudd av tenningen men slim er det nå på en moderne bil. Jeg gjetter på enten vacuum pumpe eller at reservoaret ditt ikke er helt tett og således har bilen problem med å raskt bygge dette opp på et riktig nivå. Jeg tror ikke helt på at det skal være sånn fordi om en mekaniker forteller at sånn er det bare og du får leve med det. Vacuum skal holdes i grei tid etterpå at den et gått i dvale og forsvinner egentlig ikke hvis før om kanskje flere timer om enn i det hele tatt. Vacuum skal uansett være raskt tilstede nesten umiddelbart etter oppstart så Mobile i Ski må nok ta seg selv i nakkeskinnet og se en gang til på dette.

Hilsen Mr Car Wizard

Vel Mazda har rett bilen gjør noen selvtester før den går i dvale blant annet så gjør turbo aktuator og egr ventiler seg klare til ny start men høres jo skummelt ut med alle klikkelyder og hvinende lyder etter at vi har skrudd av tenningen men slim sånn er det nå på en moderne bil. Jeg gjetter på enten vacuum pumpe eller at reservoaret ditt ikke er helt tett og således har bilen problem med å raskt bygge dette opp på et riktig nivå. Jeg tror ikke helt på at det skal være sånn fordi om en mekaniker forteller at sånn er det bare og du får leve med det. Vacuum skal holdes i grei tid etterpå at den et gått i dvale og forsvinner egentlig ikke hvis før om kanskje flere timer om enn i det hele tatt. Vacuum skal uansett være raskt tilstede nesten umiddelbart etter oppstart så Mobile i Ski må nok ta seg selv i nakkeskinnet og se en gang til på dette.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger