Revisjonshistorikk [tilbake]

Uavhengig av den ene eller andre måtte tenke om dette, det er forhandlers ansvar å oppfylle kjøpekontrakten, likeledes er det forhandlers ansvar å rette opp i eventuelle feil og mangler ved leveransen. Det innebærer at du som et minimum må ha en løpende dialog med forhandler, underforstått fremme en klage, fotrinnsvis ved å ta en tur innom og om nødvendig forlange å snakke med sjefen i sjappa. Om ting ikke blir rettet opp der og da, jeg da fortsetter du å legge prss på, en ting som er lurt for å dokumentere at du faktisk har klaget, er å sende mail evnt brev og vise til tidligere dialog og minne om både kjøpekontrakten og det som ellers måtte være avtalt. Et NB, formuleringer som "viser til hyggelig samtale..." osv er en bedre strategi enn "drit og dra"! Det er så enkelt at der som du ikke kommer i mål gjennom en grei dialog, ja da har du oppskriften HER: https://www.forbrukerradet.no/forside/bil/kjop-og-salg-av-bil/misfornoyd-med-kjop/

Antall visninger