Revisjonshistorikk [tilbake]

Du må se på fakturaen din om pollenfilter er fakturert, forglemmelse nja joda det kan jo forekomme men isåfall må bedrageriet være mere omfattende og må minst bestå av at 2 personer har gjort en glipp her. Mekanikeren henter deler på delelager for servicen og frontdesken får da et grunnlag for faktura. Så her er det enten mekanikerensom har glemt å skifte det noe som ikke er helt trolig da han jo ville hatt filteret på benken sin når bilen var ferdig og ant ugler i mosen og kontaktet kunden eller så er det slik at frontdesken tar betalt for de delene for respektive service uansett om de da manglet pollenfilteret og at det fks var i back order fra lager, uansett ingen liker å bli lurt så ja en i første omgang en tur innom verksted for forklaring og samtidig et høffelig men dette er jo ikke akseptabelt da kunden jo må kunne stole på at det man faktureres for er faktiske deler brukt og arbeidstid brukt ellers blir det jo Anarki og lovløse tilstander. Du får nok ikke muligheten til å se med egne øyne det som foregår inne på verkstedet da det ville bli svært forstyrrende for mekanikeren og forsikringen ville nok også ha problem med å dekke en million erstattnimg hvis du ramlet ned i en smøre grop. Uansett å lure kunden er noe av det verste jeg vet så jeg oppfordrer deg til å legg ut opplysninger om hvilket verksted som har gjort jobben og gjerne navnet på Verksmesteren også eller Service front desk ansvarlig, de er ikke privat personer så lenge de er på jobb og så lenge dette har skjedd på jobben deres og i deres arbeidstid så er gapestokk på sin plass da det rett og slett ikke holder mål.

Hilsen Mr Car Wizard

Du må se på fakturaen din om pollenfilter er fakturert, forglemmelse nja joda det kan jo forekomme men isåfall må bedrageriet være mere omfattende og må minst bestå av at 2 personer som har gjort en glipp her. Mekanikeren henter deler på delelager for servicen og frontdesken får da et grunnlag for faktura. Så her er det enten mekanikerensom mekanikeren som har glemt å skifte det det, noe som ikke er helt trolig da han jo ville hatt filteret på benken sin når bilen var ferdig og ant ugler i mosen og kontaktet kunden eller så er det slik at frontdesken tar betalt for de delene for respektive service uansett om de da manglet pollenfilteret og at det fks var i back order fra lager, uansett ingen liker å bli lurt så ja en i første omgang en tur innom verksted for forklaring og samtidig et høffelig men dette er jo ikke akseptabelt da kunden jo må kunne stole på at det man faktureres for er faktiske deler brukt og arbeidstid brukt ellers blir det jo Anarki og lovløse tilstander. Du får nok ikke muligheten til å se med egne øyne det som foregår inne på verkstedet da det ville bli svært forstyrrende for mekanikeren og forsikringen ville nok også ha problem med å dekke en million erstattnimg hvis du ramlet ned i en smøre grop. Uansett å lure kunden er noe av det verste jeg vet så jeg oppfordrer deg til å legg ut opplysninger om hvilket verksted som har gjort jobben og gjerne navnet på Verksmesteren også eller Service front desk ansvarlig, de er ikke privat personer så lenge de er på jobb og så lenge dette har skjedd på jobben deres og i deres arbeidstid så er gapestokk på sin plass da det rett og slett ikke holder mål.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger