Revisjonshistorikk [tilbake]

Du må forklare litt bedre hva du mener, er det slik at ombord laderen er 11 kw altså effekten på den ved en gitt spenning og at det i tabellen står at den er 22 kw og ved samme spenningen og isåfall så er det jo det et kraftig avik her altså minus 50%, merk at en lader alltid har med seg en volt styrke på la oss si 48V, 96V, 192V osv da vi i ohms sine lover også må forholde oss til ampere. Eller mener du at ombord laderen er på 11 kw og el motoren elektriske effekt er 22kw og isåfall blander man jo litt sammen altså setter laderens effekt opp mot motorens effekt og det gårjo ikke og gir ingen mening. Laderen gir strøm med sin effekt altså kw bed en bestemt voltstyrke og gir sin kapasitet da i ampere og lader batteriet med sin effekt og batteriet gir deretter strøm til elmotoren som vil tappe batteriet for sin kapaditet som da blir i kw/h. Tja Mr N Wolf tror jeg har bedre greie på dette men om det lar seg forklare lettvint er jeg mere usikker på da man lett går seg vill i begreper.

Hilsen Mr Car Wizard

Du må forklare litt bedre hva du mener, er det slik at ombord laderen er 11 kw altså effekten på den ved en gitt spenning og at det i tabellen står at den er 22 kw og ved samme spenningen og isåfall så er det jo det et kraftig avik her altså minus 50%, merk at en lader alltid har med seg en volt styrke på la oss si 48V, 96V, 192V osv da vi i ohms sine lover også må forholde oss til ampere. Eller mener du at ombord laderen er på 11 kw og el motoren elektriske effekt er 22kw og isåfall blander man jo litt sammen altså setter laderens effekt opp mot motorens effekt og det gårjo ikke og gir gir jo ingen mening. Laderen gir strøm med sin effekt altså kw bed en bestemt voltstyrke og gir sin kapasitet da i ampere og lader batteriet med sin effekt og batteriet gir deretter strøm til elmotoren som vil tappe batteriet for sin kapaditet som da blir i kw/h. Tja Mr N Wolf tror jeg har bedre greie på dette men om det lar seg forklare lettvint er jeg mere usikker på da man lett går seg vill i begreper.

Hilsen Mr Car Wizard

Du må forklare litt bedre hva du mener, er det slik at ombord laderen er 11 kw altså effekten på den ved en gitt spenning og at det i tabellen står at den er 22 kw og ved samme spenningen og isåfall så er det jo det et kraftig avik her altså minus 50%, merk at en lader alltid har med seg en volt styrke på la oss si 48V, 96V, 192V osv da vi i ohms sine lover også må forholde oss til ampere. Eller mener du at ombord laderen er på 11 kw og el motoren elektriske effekt er 22kw og isåfall blander man jo litt sammen altså setter laderens effekt opp mot motorens effekt og det gir jo ingen mening. Laderen gir strøm med sin effekt altså kw bed ved en bestemt voltstyrke og gir sin kapasitet da i ampere og lader batteriet med sin effekt og batteriet gir deretter strøm til elmotoren som vil tappe batteriet for sin kapaditet kapasitet som da blir i kw/h. kw/h eller hvor langt du kommer før det er stopp på den tilførte effekten i batteriet for å si det enkelt. Tja Mr N Wolf tror jeg har bedre greie på dette men om det lar seg forklare lettvint er jeg mere usikker på da man lett går seg vill i begreper.begreper og det har vørt masse spørsmål om dette da begreper kastes rundt i brosjyrer og på internett slik at de aller fleste sitter som spørsmålstegn når de leser det.

Hilsen Mr Car Wizard

Du må forklare litt bedre hva du mener, er det slik at ombord laderen er 11 kw altså effekten på den ved en gitt spenning og at det i tabellen står at den er 22 kw og ved samme spenningen og isåfall så er det jo det et kraftig avik her altså minus 50%, merk at en lader alltid har med seg en volt styrke på la oss si 48V, 96V, 192V osv da vi i ohms sine lover også må forholde oss til ampere. Eller mener du at ombord laderen er på 11 kw og el motoren elektriske effekt er 22kw og isåfall blander man jo litt sammen altså setter laderens effekt opp mot motorens effekt og det gir jo ingen mening. Laderen gir strøm med sin effekt altså kw ved en bestemt voltstyrke og gir sin kapasitet da i ampere og lader batteriet med sin effekt og batteriet gir deretter strøm til elmotoren som vil tappe batteriet for sin kapasitet som da blir i kw/h eller hvor langt du kommer før det er stopp på den tilførte effekten i batteriet for å si det enkelt. Tja Mr N Wolf tror jeg har bedre greie på dette men om det lar seg forklare lettvint er jeg mere usikker på da man lett går seg vill i begreper og det har vørt masse spørsmål om dette da begreper kastes rundt i brosjyrer og på internett slik at de aller fleste sitter som spørsmålstegn når de leser det.det. Jeg roter meg nesten bort selv her jeg He he :-)

Hilsen Mr Car Wizard

Du må forklare litt bedre hva du mener, er det slik at ombord laderen er 11 kw altså effekten på den ved en gitt spenning og at det i tabellen står at den er 22 kw og ved samme spenningen og isåfall så er det jo det et kraftig avik her altså minus 50%, merk at en lader alltid har med seg en volt styrke på la oss si 48V, 96V, 192V osv da vi i ohms sine lover også må forholde oss til ampere. Eller mener du at ombord laderen er på 11 kw og el motoren elektriske effekt er 22kw og isåfall blander man jo litt sammen altså setter laderens effekt opp mot motorens effekt og det gir jo ingen mening. Laderen gir strøm med sin effekt altså kw ved en bestemt voltstyrke og gir sin kapasitet da i ampere ved en gitt spenning og vi får da plutselik kw ut av regnestykket og lader da batteriet med sin effekt og batteriet gir deretter strøm til elmotoren som vil tappe batteriet for sin kapasitet som da blir i kw/h eller hvor langt du kommer før det er stopp på den tilførte effekten i batteriet for å si det enkelt. Tja Mr N Wolf tror jeg har bedre greie på dette men om det lar seg forklare lettvint er jeg mere usikker på da man lett går seg vill i begreper og det har vørt masse spørsmål om dette da begreper kastes rundt i brosjyrer og på internett slik at de aller fleste sitter som spørsmålstegn når de leser det. Jeg roter meg nesten bort selv her jeg He he :-)

Hilsen Mr Car Wizard

Du må forklare litt bedre hva du mener, er det slik at ombord laderen er 11 kw altså effekten på den ved en gitt spenning og at det i tabellen står at den er 22 kw og ved samme spenningen og isåfall så er det jo det et kraftig avik her altså minus 50%, merk at en lader alltid har med seg en volt styrke på la oss si 48V, 96V, 192V osv da vi i ohms sine lover også må forholde oss til ampere. Eller mener du at ombord laderen er på 11 kw og el motoren elektriske effekt er 22kw og isåfall blander man jo litt sammen altså setter laderens effekt opp mot motorens effekt og det gir jo ingen mening. Laderen gir strøm med sin effekt altså kw ved en bestemt voltstyrke og gir sin kapasitet da i ampere ved en gitt spenning og vi får da plutselik plutselig kw ut av regnestykket og lader da batteriet med sin effekt og batteriet gir deretter strøm til elmotoren som vil tappe batteriet for sin kapasitet som da blir i kw/h eller hvor langt du kommer før det er stopp på den tilførte effekten i batteriet for å si det enkelt. Tja Mr N Wolf tror jeg har bedre greie på dette men om det lar seg forklare lettvint er jeg mere usikker på da man lett går seg vill i begreper og det har vørt masse spørsmål om dette da begreper kastes rundt i brosjyrer og på internett slik at de aller fleste sitter som spørsmålstegn når de leser det. Jeg roter meg nesten bort selv her jeg He he :-)

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger