Revisjonshistorikk [tilbake]

Kilometer og årsmodel er jo det viktigste ang en markeds pris men når de tar en takst så trekker de for den minste lille fille ting og du kan faktisk i en takst ende i minus og faktisk skylde firmaet penger, en trådstarter her på forumet for ikke så lenge siden havnet i et sånt dilemma. De tar med alt av utbedring av lakkskader, små parkerings bulker, slitasje på dekk og alle ellers reprasjoner nødvendig på bilen og trekker rikelig som om det skal gjøres på et profeskonelt Volvo verksted. Ikke skriv under noe som helst før du faktisk får vite hva de faktisk gir deg i innbytte. Det med å få en ca pris og så trekker de for alt de må gjøre er en sleip og lite brukervennlig måte å gjøre forretninger på som de fleste bileiere ikke forstår seg på. Svigerfar skulle få 5000 kr for sin Avensis når han kjøpte ny Mazda CX5 men da han synes det ikke holdt på en møkka greip så ringte han kona mi som solgte den dagen etter på Finn for 45000 kr til den lykkeligste bilkjøper jeg nesten har sett og hørte aldri mere om den bilen. Så lærdommen er som Mr N Wolf sier vær en bevist selger som vet hva han selger og markedsverdien av den.

Hilsen Mr Car Wizard

Kilometer og årsmodel er jo det viktigste ang en markeds pris men når de tar en takst så trekker de for den minste lille fille ting og du kan faktisk i en takst ende i minus og faktisk skylde firmaet penger, en trådstarter her på forumet for ikke så lenge siden havnet i et sånt dilemma. De tar med alt av utbedring av lakkskader, små parkerings bulker, slitasje på dekk og alle ellers reprasjoner nødvendig på bilen og trekker rikelig som om det skal gjøres på et profeskonelt Volvo verksted. Ikke skriv under noe som helst før du faktisk får vite hva de faktisk gir deg i innbytte. Det med å få en ca pris og så trekker de for alt de må gjøre er en sleip og lite brukervennlig måte å gjøre forretninger på som de fleste bileiere ikke forstår seg på. Svigerfar skulle få 5000 kr for sin Avensis når han kjøpte ny Mazda CX5 men da han synes det ikke holdt på en møkka greip så ringte han kona mi som solgte den dagen etter på Finn for 45000 kr til den lykkeligste bilkjøper jeg nesten har sett og hørte aldri mere om den bilen. Så lærdommen er som Mr N Wolf sier vær en bevist bevisst selger som vet hva han selger og markedsverdien av den.

Hilsen Mr Car Wizard

Kilometer og årsmodel er jo det viktigste ang en markeds pris men når de tar en takst så trekker de for den minste lille fille ting og du kan faktisk i en takst ende i minus og faktisk skylde firmaet penger, en trådstarter her på forumet for ikke så lenge siden havnet i et sånt dilemma. De tar med alt av utbedring av lakkskader, små parkerings bulker, slitasje på dekk og alle ellers reprasjoner nødvendig på bilen og trekker rikelig som om det skal gjøres på et profeskonelt Volvo verksted. Ikke skriv under noe som helst før du faktisk får vite hva de faktisk gir deg i innbytte. Det med å få en ca pris og så trekker de for alt de må gjøre er en sleip og lite brukervennlig måte å gjøre forretninger på som de fleste bileiere ikke forstår seg på. Svigerfar skulle få 5000 kr for sin Avensis når han kjøpte ny Mazda CX5 men da han synes det ikke holdt på en møkka greip så ringte han kona mi som solgte den dagen etter på Finn for 45000 kr til den lykkeligste bilkjøper jeg nesten har sett og hørte aldri mere om den bilen. Så lærdommen er som Mr N Wolf sier vær en bevisst selger som vet hva han selger og markedsverdien av den.

Hilsen Mr Car Wizard

Kilometer og årsmodel er jo det viktigste ang en markeds pris men når de tar en takst så trekker de for den minste lille fille ting og du kan faktisk i en takst ende i minus og faktisk skylde firmaet penger, en trådstarter her på forumet for ikke så lenge siden havnet i et sånt dilemma. De tar med alt av utbedring av lakkskader, små parkerings bulker, slitasje på dekk og alle ellers reprasjoner nødvendig på bilen og trekker rikelig som om det skal gjøres på et profeskonelt Volvo verksted. Ikke skriv under noe som helst før du faktisk får vite hva de faktisk gir deg i innbytte. Det med å få en ca pris og så trekker de for alt de må gjøre er en sleip og lite brukervennlig måte å gjøre forretninger på som de fleste bileiere ikke forstår seg på. Svigerfar skulle få 5000 kr for sin Avensis når han kjøpte ny Mazda CX5 men da han synes det ikke holdt på en møkka greip så ringte han kona mi som solgte den dagen etter på Finn for 45000 kr til den lykkeligste bilkjøper jeg nesten har sett og hørte aldri mere om den bilen. Så lærdommen er som Mr N Wolf sier vær en bevisst selger som vet hva han selger og markedsverdien av den.

Hilsen Mr Car Wizard

Kilometer og årsmodel er jo det viktigste ang en markeds pris men når de tar en takst så trekker de for den minste lille fille ting og du kan faktisk i en takst ende i minus og faktisk skylde firmaet penger, en trådstarter her på forumet for ikke så lenge siden havnet i et sånt dilemma. De tar med alt av utbedring av lakkskader, små parkerings bulker, slitasje på dekk og alle ellers reprasjoner nødvendig på bilen og trekker rikelig som om det skal gjøres på et profeskonelt profesjonellt Volvo verksted. Ikke skriv under noe som helst før du faktisk får vite hva de faktisk gir deg i innbytte. Det med å få en ca pris og så trekker de for alt de må gjøre er en sleip og lite brukervennlig måte å gjøre forretninger på som de fleste bileiere ikke forstår seg på. Svigerfar skulle få 5000 kr for sin Avensis når han kjøpte ny Mazda CX5 men da han synes det ikke holdt på en møkka greip så ringte han kona mi som solgte den dagen etter på Finn for 45000 kr til den lykkeligste bilkjøper jeg nesten har sett og hørte aldri mere om den bilen. Så lærdommen er som Mr N Wolf sier vær en bevisst selger som vet hva han selger og markedsverdien av den.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger