Revisjonshistorikk [tilbake]

Det kan være flere ting her, problem med overføringene fra girspak til kasse, synkroniserings mekanismen og kanskje til og med skader i inngrepet med skiftegafflene. Nei er redd dette ikke er noen easy fix så girkassen må trolig ned for undersøkelse men det lønner seg skjelden da vill jeg heller satset på en brukt girkasse fra en opphugger. Med litt strev så får man jo bilen igang på 2 giret så greier du å leve med det så blir jo det billigs. Du må nesten vurdere bilens verdi her da det lett koster 20000 kr for en brukt kasse med bytte.

Hilsen Mr Car Wizard

Det kan være flere ting her, problem med overføringene fra girspak til kasse, synkroniserings mekanismen og kanskje til og med skader i inngrepet med skiftegafflene. Nei er redd dette ikke er noen easy fix så girkassen må trolig ned for undersøkelse men det lønner seg skjelden da vill jeg heller satset på en brukt girkasse fra en opphugger. Med litt strev så får man jo bilen igang på 2 giret så greier du å leve med det så blir jo det billigs. billigst. Du må nesten vurdere bilens verdi her da det lett koster 20000 kr for en brukt kasse med bytte.

Hilsen Mr Car Wizard

Det kan være flere ting her, problem med overføringene fra girspak til kasse, synkroniserings mekanismen og kanskje til og med skader i inngrepet med skiftegafflene. Nei er redd dette ikke er noen easy fix så girkassen må trolig ned for undersøkelse men det lønner seg skjelden da vill ville jeg nok heller satset på en brukt girkasse fra en opphugger. Med litt strev så får man jo bilen igang på 2 giret så greier du å leve med det så blir jo det billigst. Du må nesten vurdere bilens verdi her da det lett koster 20000 kr for en brukt kasse med bytte.

Hilsen Mr Car Wizard