Revisjonshistorikk [tilbake]

Først og fremst så er det ikke kabelbrudd det er kontaktfeil eller vakkel kontakt som Mr an Wolf ville sagt men når du sier sporadisk så blir det den berømte nåla i høystakken altså svært vanskelig å feilsøke. Kontaktene må klikkes ut og man må se etter åpenbare feil som sot og irr på kontaktene og at kontakten faktisk klikker på plass og holdes på plass av feste anordningen i kontakten. Man må samtidig også dra i ledningene for å se et de er festet til kontaktens kabel innfestinger da irr kan føre til at flere av kabelens kordeler kan ha mistet kontakten og det blir da ikke nok strøm til å drive injectorene og følgelig problemer. Dette er nok de beste rådene jeg kan gi ellers bør nok et bilelektris verksted kobles inn for nærmere undersøkelser da det er slike ting de blant annet driver med og de har ofte utstyr til å reparere slike kontakter.

Hilsen Mr car Wizard

Først og fremst så er det ikke kabelbrudd det er kontaktfeil eller vakkel kontakt som Mr an N Wolf ville sagt men når du sier sporadisk så blir det den berømte nåla i høystakken altså svært vanskelig å feilsøke. Kontaktene må klikkes ut og man må se etter åpenbare feil som sot og irr på kontaktene og at kontakten faktisk klikker på plass og holdes på plass av feste anordningen i kontakten. Man må samtidig også dra i ledningene for å se et de er festet til kontaktens kabel innfestinger da irr kan føre til at flere av kabelens kordeler kan ha mistet kontakten og det blir da ikke nok strøm til å drive injectorene og følgelig problemer. Dette er nok de beste rådene jeg kan gi ellers bør nok et bilelektris verksted kobles inn for nærmere undersøkelser da det er slike ting de blant annet driver med og de har ofte utstyr til å reparere slike kontakter.

Hilsen Mr car Wizard

Først og fremst så er det ikke kabelbrudd det er kontaktfeil eller vakkel kontakt som Mr N Wolf ville sagt men når du sier sporadisk så blir det den berømte nåla i høystakken altså svært vanskelig å feilsøke. Kontaktene må klikkes ut og man må se etter åpenbare feil som sot og irr på kontaktene og at kontakten faktisk klikker på plass og holdes på plass av feste anordningen i kontakten. Man må samtidig også dra i ledningene for å se et de er festet til kontaktens kabel innfestinger da irr kan føre til at flere av kabelens kordeler kan ha mistet kontakten og det blir da ikke nok strøm til å drive injectorene og følgelig problemer. Dette er nok de beste rådene jeg kan gi ellers bør nok et bilelektris bilelektrisk verksted kobles inn for nærmere undersøkelser da det er slike ting de blant annet driver med og de har ofte utstyr til å reparere slike kontakter.

Hilsen Mr car Wizard

Antall visninger