Revisjonshistorikk [tilbake]

Tja, noe kynisk sett, her sørger jo importøren for å rette opp i manglene og konsekvensene i ventetiden på en særdeles ryddig og god måte. Ja, litt ventetid, men so what - bilen fungerer greit i mellomtiden, og når man får skiftet det som i realiteten er en dyr "slitedel" (alt som forbrukes er pr definsijon en slitedel) etter et par år, ja da kan man egentlig le hele veien til banken! Det er overveiende sannsynlig at dette forlenger den økonomiske levetiden på bilen din med flere år, om du velger å eie den til den er spiker-moden, ja da får du faktisk et par år ekstra - helt gratis!

Jeg tenker også at Hyundai mener det er forsvarlig å kjøre videre i dette tidsrommet, da kan man velge å stole på dem - eller selge bilen videre. Om jeg først hadde skaffet meg en Kona, ville jeg valgt det første - et par års "batterislitasje" er faktisk en betydelig "merverdi"! Ja, det vil utgjøre mest om du selv beholder bilen og bruker den opp, men det representerer også en tilsvarende verdi for neste eier....dog vil nok bilen bli enklere å selge...men du kan ikke kreve si 50.000 mer for bilen fordi batteripakka er bytta...det ligger i sakens natur. Lykke til med en grei og fornuftig elbil!

Antall visninger