Revisjonshistorikk [tilbake]

Neida det er ikke noen problem med motor nummer osv men du må jo ha en motor som passer ang hk utslipp osv slik at du passerer en Eu kontroll. Setter du inn en 3 liter motor er det jo ikke de samme styringsparametere som en 2 liter motor så man må jo tenke litt her, uansett er jo girkasse og motorfester trolig forkjellige så er en kraftig endring med de problemene det potensielt kan føre til. Regress er desuten ikke noe du trenger å tenke på før du er i en større trafikk ulykke og at bilen er ulovelig da kan forsikringen kreve tilbakebataling av penger utbetalt. Skifter du motor fra en 2,0 til en 3,0 og får det påtegnet i vognkort så har ikke forsikring så mye med det men de ønsker jo også å vite hva de faktisk forsikrer men det er bare en kjapp telefon for å avklare dette med selskapet ditt.

Hilsen Mr Car Wizard

Neida det er ikke noen problem med motor nummer osv men du må jo ha en motor som passer ang hk hk, utslipp osv slik at du passerer en Eu kontroll. Setter du inn en 3 liter motor er det jo ikke de samme styringsparametere som en 2 liter motor så man må jo tenke litt her, uansett er jo girkasse og motorfester trolig forkjellige så er en kraftig endring med de problemene det potensielt kan føre til. Regress er desuten ikke noe du trenger å tenke på før du er i en større trafikk ulykke og at bilen er ulovelig da kan forsikringen kreve tilbakebataling av penger utbetalt. Skifter du motor fra en 2,0 til en 3,0 og får det påtegnet i vognkort så har ikke forsikring så mye med det men de ønsker jo også å vite hva de faktisk forsikrer men det er bare en kjapp telefon for å avklare dette med selskapet ditt.

Hilsen Mr Car Wizard

Antall visninger