1 | opprinnelige versjon |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 og har fungert. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt. Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller så er jo ikke en helt ny skapning så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Mvh Kviasen
2 | No.2 Revision |
Hei
IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt.
BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de.
Konseptet har de prøvd før med X5 og har fungert.
Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5 generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier.
Mvh Kviasen
3 | No.3 Revision |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no rom for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 og har fungert. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5 generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier.
Mvh Kviasen
4 | No.4 Revision |
Hei
IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt.
BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no rom room for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de.
Konseptet har de prøvd før med X5 og har fungert.
som produseres i Amerika og har fungert bra da en ikke skal kimse av kvaliteten på en X5.
Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5 generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier.
Mvh Kviasen
5 | No.5 Revision |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no room for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 som produseres i Amerika og har fungert bra da en ikke skal kimse av kvaliteten på en X5. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5 generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang fremtidens batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier.
Mvh Kviasen
6 | No.6 Revision |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no room for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 som produseres i Amerika og har fungert bra da en ikke skal kimse av kvaliteten på en X5. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5 generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang fremtidens batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier.batterier så BMW har nok planer om å ha en finger med i spillet her og det er trolig her slaget kommer til å stå ang fremtidens elbiler altså batteriene.
Mvh Kviasen
7 | No.7 Revision |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no room for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 som produseres i Amerika og har fungert bra da en ikke skal kimse av kvaliteten på en X5. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5 th generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang fremtidens batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier så BMW har nok planer om å ha en finger med i spillet her og det er trolig her slaget kommer til å stå ang fremtidens elbiler altså batteriene.
Mvh Kviasen
8 | No.8 Revision |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no room for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 som produseres i Amerika og har fungert bra da en ikke skal kimse av kvaliteten på en X5. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5 th 5te generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil.
BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang fremtidens batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier så BMW har nok planer om å ha en finger med i spillet her og det er trolig her slaget kommer til å stå ang fremtidens elbiler altså batteriene.
Mvh Kviasen
9 | No.9 Revision |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no room for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 som produseres i Amerika og har fungert bra da en ikke skal kimse av kvaliteten på en X5. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5te generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang fremtidens batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier så BMW har nok planer om å ha en finger med i spillet her og det er trolig her slaget kommer til å stå ang fremtidens elbiler altså batteriene.batteriene.
Norulfs visjon om å helle på en kanne strøm pÅ bilen er kanskje ikke så langt borte som vi tror og blir helt nødvendig da vi må ha umiddelbar energi tilgang og ikke lade i timevis, vi får en bestanddel i en pumpe som omgjøres til strøm altså en super energi ferdigladet elektrolytt som helles på batteriet som starter en kjemisk prosess og mangedobler dagens elbilers rekkevidde og avfallsproduktet er kun en elektrolytt som lades opp igjen uten noen noen form for utslipp via superledere og kraften kommer eventuelt fra strålingen i verdensrommet, solenergi eller vindkraft altså det evige kretsløpet.
Teknologien ligner på hydrogen men vil være mye mere effektiv og langt mindre energikrevende å fremskaffe.
Drøm eller virkelighet ?
Mvh Kviasen
10 | No.10 Revision |
Hei IX3 er som du nevner en X3 med el drivlinjen og med drift på bakhjul så ønsker du firehjulsdrift som mange BMW eiere elsker må du trolig vente litt. BMW skal bygge biler i Kina men etter sin no room for error policy og betyr stort sett at det ikke skal finnes mandagsbiler som vi bruker å kalle de. Konseptet har de prøvd før med X5 som produseres i Amerika og har fungert bra da en ikke skal kimse av kvaliteten på en X5. Men ja teori og praksis går jo ikke alltid hånd i hånd så ikke nødvendig å prøve å sikre seg den første på produksjons linjen hvis du kan vente litt.
Bilen er utprøvd og drivlinjen er utprøvd i andre Bmw modeller og består av Bmws 5te generasjons skalerbare el drivlinje så er jo ikke en helt ny skapning dette så her velger du nok ikke feil. BMW er veldig nøye og har full kontroll på logistikken ang batteri produksjonen og kontrollerer dette med jernhånd.
Virker dessuten som BMW har et og annet opp i ermet ang fremtidens batteri teknologi der kobolt kan reduseres kraftig og kanskje etterhvert sjaltes ut i produksjonen av fremtidens batterier så BMW har nok planer om å ha en finger med i spillet her og det er trolig her slaget kommer til å stå ang fremtidens elbiler altså batteriene. Norulfs visjon om å helle på en kanne strøm pÅ bilen er kanskje ikke så langt borte som vi tror og blir helt nødvendig da vi må ha umiddelbar energi tilgang og ikke lade i timevis, vi får en bestanddel i en pumpe som omgjøres til strøm altså en super energi ferdigladet elektrolytt som helles på batteriet som starter en kjemisk prosess og mangedobler dagens elbilers rekkevidde og avfallsproduktet er kun en elektrolytt som lades opp igjen uten noen noen form for utslipp via superledere og kraften kommer eventuelt fra strålingen i verdensrommet, solenergi eller vindkraft altså det evige kretsløpet. Teknologien ligner på hydrogen men vil være mye mere effektiv og langt mindre energikrevende å fremskaffe.
Drøm Fiction eller virkelighet ?
Mvh Kviasen