Revisjonshistorikk [tilbake]

Norulf er inne på noe vesentlig her du kan ikke bytte del for del og betale flere tusen i timen for dette da blir du både lei og blakk. Verksted ser ut som at de famler i blinde her og det kan man jo egentlig ikke akseptere da vi setter bort bilen så regner vi med at den er i de beste hender men tydeligvis ikke alltid. Mine misstanker går på at det kan ligge en feil i ledningsnettverket her enten vagabonderende strømmer eller svak jording, dette kan føre til masse gremlins og i verste fall avskriving av bilen. En A8 var jo ikke en volum bil den gang den kom og var jo selveste flaggskipet til Audi der de puttet inn alt de hadde av moderne og til tider bare sånn passe utprøvd utstyr for å vise Bmw og Mercedes at luxus bil det kan vi best. Audi Ingeniørene var nok ikke nødvendigvis så opptatt hvordan holdbarheten var 10-12 år down the line da A8 skulle vise Mercedes S klasse og Bmw 7 serie ryggen og noen snarveier var nok en del av spillet her.

Mvh Kviasen

Norulf er inne på noe vesentlig her du kan ikke bytte del for del og betale flere tusen i timen for dette da blir du både lei og blakk. Verksted ser ut som at de famler i blinde her og det kan man jo egentlig ikke akseptere da vi setter bort bilen så regner vi med at den er i de beste hender men tydeligvis ikke alltid. Mine misstanker går på at det kan ligge en feil i ledningsnettverket her enten vagabonderende strømmer altså en strøm som blir delvis borte på veien dit den skal fordi den ligger å lekker til jord eller svak jording, ligger i berøring med en annen ledning og eller svakt jordingspunkt i Ecu eller Pcm modul. dette kan føre til masse gremlins og i verste fall avskriving av bilen. En A8 var jo ikke en volum bil den gang den kom og var jo selveste flaggskipet til Audi der de puttet inn alt de hadde av moderne og til tider bare sånn passe utprøvd utstyr for å vise Bmw og Mercedes at luxus bil det kan vi best. Audi Ingeniørene var nok ikke nødvendigvis så opptatt hvordan holdbarheten var 10-12 år down the line da A8 skulle vise Mercedes S klasse og Bmw 7 serie ryggen og noen snarveier var nok en del av spillet her.

Mvh Kviasen

Norulf er inne på noe vesentlig her du kan ikke bytte del for del og betale flere tusen i timen for dette da blir du både lei og blakk. Verksted ser ut som at de famler i blinde her og det kan man jo egentlig ikke akseptere da vi setter bort bilen så regner vi med at den er i de beste hender men tydeligvis ikke alltid. Mine misstanker går på at det kan ligge en feil i ledningsnettverket her enten vagabonderende strømmer altså en strøm som blir delvis borte på veien dit den skal fordi den ligger å lekker til jord eller ligger i berøring med en annen ledning og og mottar feil signal eller kanskje svakt jordingspunkt i Ecu eller Pcm modul. dette kan føre til masse gremlins og i verste fall avskriving av bilen. En A8 var jo ikke en volum bil den gang den kom og var jo selveste flaggskipet til Audi der de puttet inn alt de hadde av moderne og til tider bare sånn passe utprøvd utstyr for å vise Bmw og Mercedes at luxus bil det kan vi best. Audi Ingeniørene var nok ikke nødvendigvis så opptatt hvordan holdbarheten var 10-12 år down the line da A8 skulle vise Mercedes S klasse og Bmw 7 serie ryggen og noen snarveier var nok en del av spillet her.

Mvh Kviasen

Antall visninger