Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Roy Ja du må se til at karroseriet ikke har skader eller dårlig utførte reprasjoner da det nesten alltid krever spesial kompetanse for reprasjon på biler med aluminiums karosseri så sjekk nøye historikk og kost gjerne et Jaguar verksted til å ta en kontroll av skader som ikke er så lett å se. Lakkarbeid på en bil med aluminiumskarroseri er mer krevende og feil vises raskt så sjekk alle lakkede deler nøye. Noen elektriske feil kan det være men ikke veldig alvorlige mest er det sensorer ol som krangler. Og at batteriet drar tomt ved krypstrømmer.Klimaanlegget kan ha mistet gassfyllingen og kan kreve en gjennomgang av et verksted med lekkasje feilsøking. Noen innrednings detaljer og spesielt dashbord inn mot frontruten kan ha problem med limingen og viser seg med at det oppstår bobler/bulker. Dekk er viktig og kan si noe om tilstand på bilens understell, skjevslitasje bør sjekkes nøye opp og eventuelle komponenter må skiftes. Så kommer kanskje det viktigste nemelig at en slik bil er en lyskryss racer av rang så Hvis forrige eier/eiere hatt dette som sin fremste hobby så skal du kanskje velge en annen for å si det sånn det gjør noe med en når du vet at du har 400 hk under panseret. Får du tak i en av en Anglofil herremann i dress som aldri har brutt en eneste fartsgrense og bare brukt den til en luftetur hver søndag så vet du jo hvilken du bør velge.

Mvh Kviasen

Antall visninger