Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Ari Alfa Romeo har alltid vært design og utseende og det som var på innsiden og holdbarheten av dette var så som så og ikke så viktig for designerene og ingeniørene i Alfa Romeo. Men Alfa Romeo har også gått videre så når du kommer opp i 2012 og bilen bare har 63000 km så kan det lett være et greit valg fordi om det kan bli mere spennende enn en Toyota Corolla ellers dets like. Alle skal jo ha eid en Alfa Romeo en gang i livet så hvorfor ikke. Jeg tenker på rust behanding i utsatte deler som forre og bakre bærebru og i bakre gulvkonstruksjoner samt i kanaler. Ellers kan det muligens dukke opp litt elertiske gremlins over tid og er det skinnseter så behandle de litt bedre enn du ellers ville gjort samt kost på deg underspyling ved vask av bilen.

Mvh Kviasen

Hei Ari Alfa Romeo har alltid vært design og utseende og det som var på innsiden og holdbarheten av dette var så som så og ikke så viktig for designerene og ingeniørene i Alfa Romeo. Men Alfa Romeo har også gått videre så når du kommer opp i 2012 og bilen bare har 63000 km så kan det lett være et greit valg fordi om det kan bli mere spennende enn en Toyota Corolla ellers dets like. Alle skal jo ha eid en Alfa Romeo en gang i livet så hvorfor ikke. Jeg tenker på rust behanding i utsatte deler som forre og bakre bærebru bærebru/travers og i bakre gulvkonstruksjoner samt i kanaler. Ellers kan det muligens dukke opp litt elertiske gremlins over tid og er det skinnseter så behandle de litt bedre enn du ellers ville gjort samt kost på deg underspyling ved vask av bilen.

Mvh Kviasen

Hei Ari Alfa Romeo har alltid vært design og utseende og det som var på innsiden og holdbarheten av dette var så som så og ikke så viktig for designerene og ingeniørene i Alfa Romeo. Men Alfa Romeo har også gått videre så når du kommer opp i 2012 og bilen bare har 63000 km så kan det lett være et greit valg fordi om det kan bli mere spennende enn en Toyota Corolla ellers dets like. Alle skal jo ha eid en Alfa Romeo en gang i livet så hvorfor ikke. Jeg tenker på rust behanding i utsatte deler som forre og bakre bærebru/travers og i bakre gulvkonstruksjoner samt i kanaler. Ellers kan det muligens dukke opp litt elertiske elektriske gremlins over tid og er det skinnseter så behandle de litt bedre enn du ellers ville gjort samt kost på deg underspyling ved vask av bilen.

Mvh Kviasen

Antall visninger