1 | opprinnelige versjon |
Hei Bmw X5 etter 2011 har ikke allverdens svakheter og se til at den har fulgt servicer. Bytt gjerne girkasseoljen da den bør byttes uansett hva Bmw eller andre sier om den saken. Ta en skikkelig test tur og se at alt fungerer og sjekk dekkslitasje da det kan si noe om tilstand på komponenter i understellet. En understellsbehandling erdet nok også verdt å koste på den samt en tilstandskontroll eller en Naf test. Får nok ikke så mange med her men ta en tur i en Discovery 4 og aller helst fra 2014, og oppover denne har ramme og lavserie samt er en drøm å kjøre og har alt du ønsker plus litt til. Prøver å få Norulf med her ved faktisk å påstå at det er obligatorisk på en bil med ramme å få den tectyl behandlet og ja av et firma som kan tingene sine, det er kritisk viktig og betal heller de kronene extra det måtte koste. Verditap blir som de samenlignbare konkurentene gjerne noe høyere da prisene generelt er høyere på slike biler og etter 5 år og kjørelengde er 250000 km så har du nok halvert inngangsverdien din men husk at godt ivaretatte biler vil det alltid være marked for og du kan presse ut litt mere ang pris men du må få det frem når du skal selge den igjen.
Mvh Kviasen
2 | No.2 Revision |
Hei Bmw X5 etter 2011 har ikke allverdens svakheter og se til at den har fulgt servicer. Bytt gjerne girkasseoljen da den bør byttes uansett hva Bmw eller andre sier om den saken. Ta en skikkelig test tur og se at alt fungerer og sjekk dekkslitasje da det kan si noe om tilstand på komponenter i understellet. En understellsbehandling erdet nok også verdt å koste på den samt en tilstandskontroll eller en Naf test. Får nok ikke så mange med her men ta en tur i en Discovery 4 og aller helst fra 2014, og oppover denne har ramme og lavserie samt er en drøm å kjøre og har alt du ønsker plus litt til. Prøver å få Norulf med her ved faktisk å påstå at det er obligatorisk på en bil med ramme å få den tectyl behandlet og ja av et firma som kan tingene sine, det er kritisk viktig og betal heller de kronene extra det måtte koste. Verditap blir som de samenlignbare konkurentene gjerne noe høyere da prisene generelt er høyere på slike biler og etter 5 år og kjørelengde er 250000 km så har du nok halvert inngangsverdien din men husk at for godt ivaretatte biler vil det alltid være marked for og du kan presse ut litt mere ang pris men du må få det frem når du skal selge den igjen.
Mvh Kviasen