Revisjonshistorikk [tilbake]

Nei, det er labert med kvalitetstester, men ingen av disse tre har spesielt dårlig rykte blant proffesjonelle brukere. Der som ellers, det avgjørende er bilens faktiske stand, man skal alltid undersøke nøye FØR kjøp, og vil man være nogenlunde sikker på å ikke kjøpe katta i sekken, er NAF-test et godt alternativ. Men igjen: FØR kjøp. Å kjøpe en bil man TROR er "velholdt" er omtrent og spandere f.ex en NAF-test i ETTERTID, er omtrent like smart som å spille russisk rullett med pistol, det er alltid lettere å ta opp eventuelle feil og finne løsninger med selger FØR man har signert kjøpekontrakten. Glem heller ikke at tallet på kilometertelleren er nettopp det: et tall. Jeg tenker at 130.000 km er svært lav kilometerstand for en bil som først og fremst er foretrukket av yrkesbrukere, denne bilen må ha stått uvanlig mye stille. Mao en ting til å sjekke så nøye man kan, ikke spesielt greit å oppdage at bile ner kjørt et par hundre tusen mer ETTER kjøpet. Lykke til!

Antall visninger