Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Hamed Først så man se på om det er kjørelys eller nærlys. Kjørelys er på noen biler svakere da de brukes på dagtid kanskje bare halv spenning så man må slå på lysbryteren bryteren slik at du får normal belysning. Hvis dette er i orden så er den vanlige veien å gå å sjekke at det er korrekte pærer altså fysisk sjekke nummerene på pærene og sammenligne med instruksjonsboken. Neste er at en en hobby bilelektriker har tukler med led lys og hid men revet det vekk i forbindelse med salg av bilen og kanskje glemt å fjerne alt eller å sette det tilbake slik det var. Uansett så er reasearch den viktigste faktoren her med fks et multimeter for spenningsmåling og en god porson med tid for å se om pærer er riktig, satt riktig inn osv.

Mvh Kviasen

Hei Hamed Først så man se på om det er kjørelys eller nærlys. Kjørelys er på noen biler svakere da de brukes på dagtid kanskje bare halv spenning så man må slå på lysbryteren bryteren slik at du får normal belysning. Hvis dette er i orden så er den vanlige veien å gå å sjekke at det er korrekte pærer altså fysisk sjekke nummerene på pærene og sammenligne med instruksjonsboken. Neste er at en en hobby bilelektriker har tukler med led lys og hid men revet det vekk i forbindelse med salg av bilen og kanskje glemt å fjerne alt eller å sette det tilbake slik det var. Uansett så er reasearch den viktigste faktoren her med fks et multimeter for spenningsmåling og en god porson med tid for å se om pærer er riktig, satt riktig inn osv.

Mvh Kviasen

Hei Hamed Først så man se på om det er kjørelys eller nærlys. Kjørelys er på noen biler svakere da de brukes på dagtid kanskje bare halv spenning så man må slå på lysbryteren slik at du får normal belysning. Hvis dette er i orden så er den vanlige veien å gå å sjekke at det er korrekte pærer altså fysisk sjekke nummerene på pærene og sammenligne med instruksjonsboken. Neste er at en en hobby bilelektriker har tukler tuklet med led lys og hid men revet det vekk i forbindelse med salg av bilen og kanskje glemt å fjerne alt eller å sette det tilbake slik det var. Uansett så er reasearch den viktigste faktoren her med fks et multimeter for spenningsmåling og en god porson med tid for å se om pærer er riktig, satt riktig inn osv.

Mvh Kviasen

Hei Hamed Først så man se på om det er kjørelys eller nærlys. Kjørelys er på noen biler svakere da de brukes på dagtid kanskje bare halv spenning så man må slå på lysbryteren slik at du får normal belysning. Hvis dette er i orden så er den vanlige veien å gå å sjekke at det er korrekte pærer altså fysisk sjekke nummerene på pærene og sammenligne med instruksjonsboken. Neste er at en en hobby bilelektriker har tuklet med led lys og hid men revet det vekk i forbindelse med salg av bilen og kanskje glemt å fjerne alt eller å sette det tilbake slik det var. Uansett så er reasearch den viktigste faktoren her med fks et multimeter for spenningsmåling og en god porson med tid for å se om pærer er riktig, satt riktig inn osv.osv. Jording er ofte en fellesnevner når det kommer til lav spenning ved belastning.

Mvh Kviasen

Antall visninger