Revisjonshistorikk [tilbake]

Vel, slik jeg ser det, er du ikke alene om å oppleve at Tesla har et stykke å gå på flere punkter. Ppå forbrukerrådets hjemmesider finner du en grei veilledning for hvordan du skal gripe det an når du av forskjellige årsaker opplever problemer på forskjellig vis etter bilkjøp. Uavhengig av hvordan du griper saken an videre, det er uansett lurt å sette seg inn i rettigheter og plikter her!

Ja, du kan gjerne forsøke å komme i dialog med Tesla Norge med rapporten i hånden, fungerer ikke det, ja da kommer forbrukerrådets veiledning til sin rett! Uten å foregripe noe her, Tesla har fått mulighet til å utbedre feilene, uten å lykkes. Det du beskriver lukter hellakkering, forhåpentligvis er du NAF-medlem, da kan du også søke råd og eventuelt engasjere en av NAF sine samarbeidende advokater. Om du må gå videre med saken, sørg for å oversikt over saken og orden på dokumentasjonen, det gjør alt så meget mer effektivt.

Det springende punktet her vil være hvor mye du skal akseptere av dårlig utført arbeid og ikke minst, ressursbruk i form at tid, før du eventuelt kan kreve kjøpet hevet. Lykke til!

Antall visninger