Revisjonshistorikk [tilbake]

Gjennomgående greie biler uten spesielle unoter, men spander oljeskift /filterbytte hver 15.000 km, evnt 20.000 om du i det vesentligste kjører langkjøring. Vær også ops på rust, som alle ande biler proodusert i Europa ruster også Caddy...det man kaller "rustbeskyttelse" fra fabrikk er en dårlig spøk. Finner du et godt eksemplar, spander understellsbehandling og løpende etterbehandling, så har du glede av bilen i mange, mange år fremover. Ja, det koster litt, likeledes koster det å opprettholde et fornuftig serviceregime, på den annen side sett: det er mye billigere å forebygge problemer enn å reparere dem i ettertid. Blir ikke mange kronene pr mil, og som du antyder, drivstoff-forbruket på en VW dieselbrenner er latterlig lavt. Du får Caddy med hele gullrekka med motorer, til og med 1.9 sugediesel. Det vanligste er imidlertid en ordinær TDI med rundt 100 hk, det holder i lange baner, og bare så det er sagt: chiptuning er en deal-breaker....sånne ting er og blir dårlig karma, det er noe man bør unngå både når man handler bruktbil og i ettetid. Lykke til!

Antall visninger