Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Lanolin eller på godt Norsk sauefett er et effektivt produkt og det er ikke tvil om at det virker, Dette ble brukt i ballast tanker for sjøvann på skip og borrerigger som beskyttelse mot rustangrep og har blitt brukt i flere tiår. Det er først de siste år det har blitt brukt på biler i kampen mot rust, lanolin har svært gode krypende egenskaper og trekker inn eller koker seg in i gammel sust slik at det samtidig kan være til hjelp for allerede angepene områder samt at det har vann avisende egenskaper slik at en av faktorene for korrosjon nemelig fukt og tilgang til oksygen gjennom luften. Lanolin har 2 negative faktorer det ene er at det er ikke så mekanisk stabilt dvs at det slites vekk samt er ikke så glad i avfetting fra vaskemaskiner ol. Den andre faktoren er at det avgir lukt slik at det alltid er en eim av sau rundt bilen og det kan jeg skrive under på fordi jeg hadde en bil som hadde fått denne behandlingen og over tid blir det en noe kvalmende lukt som ialefall ikke jeg orket og solgte bilen men det skal samtidig nevnes at jeg er var for lukter og skiftet faktisk rattet på en bil jeg hadde fordi forrige eier trolig i rikelige mengder før han skulle kjøre bilen på morran hadde klasket axe etterbarberingsvann i ansiktet og så tok i rattet like etterpå, lukte slapp aldri taket uansett hvor mange ganger jeg vasket det. Men bryr man seg ikke om lukt er det absolutt et fungerende middel men krever etterbehandling fordi det vaskes vekk over tid.

Mvh Kviasen

Hei Lanolin eller på godt Norsk sauefett er et effektivt produkt og det er ikke tvil om at det virker, Dette ble brukt i ballast tanker for sjøvann på skip og borrerigger som beskyttelse mot rustangrep og har blitt brukt i flere tiår. Det er først de siste år det har blitt brukt på biler i kampen mot rust, lanolin har svært gode krypende egenskaper og trekker inn eller koker seg in i gammel sust slik at det samtidig kan være til hjelp for allerede angepene områder samt at det har vann avisende egenskaper slik at en av faktorene for korrosjon nemelig fukt og tilgang til oksygen gjennom luften. Lanolin har 2 negative faktorer det ene er at det er ikke så mekanisk stabilt dvs at det slites vekk samt er ikke så glad i avfetting fra vaskemaskiner ol. Den andre faktoren er at det avgir lukt slik at det alltid er en eim av sau rundt bilen og det kan jeg skrive under på fordi jeg hadde en bil som hadde fått denne behandlingen og over tid blir det en noe kvalmende lukt som ialefall ikke jeg orket og solgte bilen men det skal samtidig nevnes at jeg er var for lukter og skiftet faktisk rattet på en bil jeg hadde fordi forrige eier trolig i rikelige mengder før han skulle kjøre bilen på morran hadde klasket axe etterbarberingsvann i eller noe annet skvipi ansiktet og så tok i rattet like etterpå, lukte lukten slapp aldri taket uansett hvor mange ganger jeg vasket det. det. Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke var en av arbeids kollegaene hans som måtte gå å lukte på han hele dagen he he Men bryr man seg ikke om lukt er det absolutt et fungerende middel men som krever etterbehandling fordi det vaskes vekk over tid.

Mvh Kviasen

Hei Lanolin eller på godt Norsk sauefett er et effektivt produkt og det er ikke tvil om at det virker, Dette ble brukt i ballast tanker for sjøvann på skip og borrerigger som beskyttelse mot rustangrep og har blitt brukt i flere tiår. Det er først de siste år det har blitt brukt på biler i kampen mot rust, lanolin har svært gode krypende egenskaper og trekker inn eller koker seg in i gammel sust rust slik at det samtidig kan være til hjelp for allerede angepene områder samt at det har vann avisende egenskaper slik at en av faktorene for korrosjon nemelig fukt og tilgang til oksygen gjennom luften. Lanolin har 2 negative faktorer det ene er at det er ikke så mekanisk stabilt dvs at det slites vekk samt er ikke så glad i avfetting fra vaskemaskiner ol. Den andre faktoren er at det avgir lukt slik at det alltid er en eim av sau rundt bilen og det kan jeg skrive under på fordi jeg hadde en bil som hadde fått denne behandlingen og over tid blir det en noe kvalmende lukt som ialefall ikke jeg orket og solgte bilen men det skal samtidig nevnes at jeg er var for lukter og skiftet faktisk rattet på en bil jeg hadde fordi forrige eier trolig i rikelige mengder før han skulle kjøre bilen på morran hadde klasket axe etterbarberingsvann eller noe annet skvipi ansiktet og så tok i rattet like etterpå, lukten slapp aldri taket uansett hvor mange ganger jeg vasket det. Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke var en av arbeids kollegaene hans som måtte gå å lukte på han hele dagen he he Men bryr man seg ikke om lukt er det absolutt et fungerende middel men som krever etterbehandling fordi det vaskes vekk over tid.

Mvh Kviasen

Hei Lanolin eller på godt Norsk sauefett er et effektivt produkt og det er ikke tvil om at det virker, Dette ble brukt i ballast tanker for sjøvann på skip og borrerigger som beskyttelse mot rustangrep og har blitt brukt i flere tiår. Det er først de siste år det har blitt brukt på biler i kampen mot rust, lanolin har svært gode krypende egenskaper og trekker inn eller koker seg in i gammel rust slik at det samtidig kan være til hjelp for allerede angepene områder samt at det har vann avisende egenskaper slik at en av faktorene for korrosjon nemelig fukt og tilgang til oksygen gjennom luften. luften fjernes. Lanolin har 2 negative faktorer det ene er at det er ikke så mekanisk stabilt dvs at det slites vekk samt er ikke så glad i avfetting fra vaskemaskiner ol. Den andre faktoren er at det avgir lukt slik at det alltid er en eim av sau rundt bilen og det kan jeg skrive under på fordi jeg hadde en bil som hadde fått denne behandlingen og over tid blir det en noe kvalmende lukt som ialefall ikke jeg orket og solgte bilen men det skal samtidig nevnes at jeg er var for lukter og skiftet faktisk rattet på en bil jeg hadde fordi forrige eier trolig i rikelige mengder før han skulle kjøre bilen på morran hadde klasket axe etterbarberingsvann eller noe annet skvipi ansiktet og så tok i rattet like etterpå, lukten slapp aldri taket uansett hvor mange ganger jeg vasket det. Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke var en av arbeids kollegaene hans som måtte gå å lukte på han hele dagen he he Men bryr man seg ikke om lukt er det absolutt et fungerende middel men som krever etterbehandling fordi det vaskes vekk over tid.

Mvh Kviasen

Hei Lanolin eller på godt Norsk sauefett er et effektivt produkt og det er ikke tvil om at det virker, Dette ble brukt i ballast tanker for sjøvann på skip og borrerigger som beskyttelse mot rustangrep og har blitt brukt i flere tiår. Det er først de siste år det har blitt brukt på biler i kampen mot rust, lanolin har svært gode krypende egenskaper og trekker inn eller koker seg in i gammel rust slik at det samtidig kan være til hjelp for allerede angepene områder samt at det har vann avisende egenskaper slik at en av faktorene for korrosjon nemelig fukt og tilgang til oksygen gjennom luften fjernes. Lanolin har 2 negative faktorer det ene er at det er ikke så mekanisk stabilt dvs at det slites vekk samt er ikke så glad i avfetting fra vaskemaskiner ol. Den andre faktoren er at det avgir lukt slik at det alltid er en eim av sau rundt bilen og det kan jeg skrive under på fordi jeg hadde en bil som hadde fått denne behandlingen og over tid blir det en noe kvalmende lukt som ialefall ikke jeg orket og solgte bilen men det skal samtidig nevnes at jeg er var for lukter og skiftet faktisk rattet på en bil jeg hadde fordi forrige eier trolig i rikelige mengder før han skulle kjøre bilen på morran hadde klasket axe etterbarberingsvann eller noe annet skvipi skvip i ansiktet og så tok i rattet like etterpå, lukten slapp aldri taket uansett hvor mange ganger jeg vasket det. Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke var en av arbeids kollegaene hans som måtte gå å lukte på han hele dagen he he Men bryr man seg ikke om lukt er det absolutt et fungerende middel men som krever etterbehandling fordi det vaskes vekk over tid.

Mvh Kviasen

Antall visninger