Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Erik Ja på en bil med ramme er det lurt å gjøre og det er forholdsvis enkelt å komme til for å gjøre en god jobb men det kreves endel forarbeide blant annet med å fjerne all gammel rust og deretter støvsuge rammevanger innvendig slik at tectylmassen kommer dit den skal og ikke trenger inn i 2 cm gammel sand, rust og skitt som samler seg i bunnen av rammen i de lukkede partiene der gjør den ingen nytte og absorberes barei skitten. Husk det er vel så viktig at rammen får behandling inni og det er ofte her de alvårligste rustagrepene begynner. Tectyl er nok det beste og de har bredt spekter av produkter som brukes på ulike steder på bilen. Bruk et velrenomert understellsbehandlings firma det lønner seg og gjerne de som i detalj forklarer hvordan de går frem og som virker mest overbevisende.

Mvh Kviasen

Hei Erik Ja på en bil med ramme er det lurt å gjøre og det er forholdsvis enkelt å komme til for å gjøre en god jobb men det kreves endel forarbeide blant annet med å fjerne all gammel rust og deretter støvsuge rammevanger innvendig slik at tectylmassen kommer dit den skal og ikke trenger inn i 2 cm gammel sand, rust og skitt som samler seg i bunnen av rammen i de lukkede partiene der gjør den ingen nytte og absorberes barei bare i skitten. Husk det er vel så viktig at rammen får behandling inni og det er ofte her de alvårligste rustagrepene begynner. Tectyl er nok det beste og de har bredt spekter av produkter som brukes på ulike steder på bilen. Bruk et velrenomert understellsbehandlings firma det lønner seg og gjerne de som i detalj forklarer hvordan de går frem og som virker mest overbevisende.

Mvh Kviasen