Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper ellers får de ta tilbake bilen. Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vørt men enn tålmodig allerede men jeg ville nok satt ned foten. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken.

Min dypeste medfølelse overbringes trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. problemet. Det formelig lyser desperasjon i øynene på verkstedet her og kanskje importør også hva vet jeg. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper ellers får de ta tilbake bilen. Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vørt men enn tålmodig allerede men jeg ville nok satt ned foten. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken.

Min dypeste medfølelse overbringes trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. Det Man kan formelig høre desperasjonen lyser desperasjon i øynene på verkstedet her og kanskje importør også hva vet jeg. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper ellers får de ta tilbake bilen. Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vørt men enn tålmodig allerede men jeg ville nok satt ned foten. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken.

Min dypeste medfølelse overbringes trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. Man kan formelig høre desperasjonen lyser i øynene på verkstedet her og kanskje importør også hva vet jeg. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper ellers får de ta tilbake bilen. Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vørt men enn tålmodig allerede men jeg ville nok satt ned foten. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken.

Min dypeste medfølelse overbringes til trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. Man kan formelig høre desperasjonen lyser i øynene på verkstedet her og kanskje importør også hva vet jeg. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper ellers får de ta tilbake bilen. Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vørt men enn tålmodig allerede men jeg ville nok satt ned foten. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken.saken. Uttrøttings teknikken med at nå er det snart i orden er også oppbrukt etter 8 mnd.

Min dypeste medfølelse overbringes til trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. Man kan formelig høre desperasjonen lyser i øynene på verkstedet her og kanskje importør også hva vet jeg. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper ellers får de ta tilbake bilen. og ikke tro på de når de sier at vi til all lykke har de beste nettopp her på verkstedet vårt . Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vørt men vært mer enn tålmodig allerede men jeg og ville nok satt ned foten. foten nå. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side. side spør du meg. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken. Uttrøttings teknikken med at nå er det snart i orden er også oppbrukt etter 8 mnd.

Min dypeste medfølelse overbringes til trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. Man kan formelig høre desperasjonen lyser i øynene på verkstedet her og kanskje importør også hva vet jeg. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper og ikke tro på de når de sier at vi til all lykke har de beste nettopp her på verkstedet vårt . javel hvorfor er det ikke i orden for lenge siden da?. Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vært mer enn tålmodig allerede og ville satt ned foten nå. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side spør du meg. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken. Uttrøttings teknikken med at nå er det snart i orden er også oppbrukt etter 8 mnd.

Min dypeste medfølelse overbringes til trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Hei Noen ganger er det faktisk så kompliserte feil at verksted faktisk ikke har egen kompetanse til å løse problemet. Man kan formelig høre desperasjonen lyser i øynene på verkstedet her og kanskje importør også hva vet jeg. En forhandler jeg snakket med hadde en Nissan X trial der en fintenker måtte komme fra fabrikken for å ordne opp i problemet. Verkstedet har bare sin vanlige vei å gå og det er bytte del for del, det er nesten utenkelig at en vanlig mekaniker har full forståelse av hvordan dette henger ihop og umiddelbart peker ut rett del som må byttes eller hvilken software snutt son må mates inn på nytt. Software problem kan like gjerne være problemet her istedet for å bytte alskens ledningsnett osv. Ønsker forresten de som skal bytte ledningsnett her lykke til skulle gjerne vært der som flue på veggen når de gjorde det(ja særlig at de gjør det). Feilen kan ligge en helt annen plass da canbus slår av diverse funksjoner basert på hvor i systemet problemet ligger derfor som nevnt ovenfor er ikke dette noe en normal mekaniker har mulighet til å forstå. Fortell de på verkstedet at de har fått flere muligheter til å rette problemet men finner ikke ut av det så nå er det på tide å innhente expert kunnskaper og ikke tro på de når de sier at vi til all lykke har de beste nettopp her på verkstedet vårt javel hvorfor er det ikke i orden for lenge siden da?. Ikke meningen du skal gå på evig ørkenvandring å vente på noe de kanskje aldri klarer å fikse. Noen ganger må faktisk fabrikken ta biler tilbake nettopp fordi forhandlerene rundt i verden ikke klarer å fikse problemet, så kompliserte er faktisk moderne biler blitt. Jeg personlig synes du har vært mer enn tålmodig allerede og ville satt ned foten nå. Du skal ikke trenge å akseptere at din bil går igjennom en 5 trinns rep og høres mest ut som en desperat handling fra Nissan sin side spør du meg. Du har forbruker rettigheter her og står sterkt i denne saken. Uttrøttings teknikken med at nå er det snart i orden er også oppbrukt etter 8 mnd.

Min dypeste medfølelse overbringes til trådstarter ;-)

Mvh Kviasen

Antall visninger