Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei For å si det sånn kan stort sett alle biler som har stålkarosseri og normal fremdrift som bensin eller diesel tectyl behandles. Men kjøper du ny Bmw I3 eller Tesla så kan du ikke trille den ned på den kombinerte: Vask, rengjøring og understellsbehandlings sjappa nede på hjørnet og la de borre med fingertykke borr hist og her på bilen og proppe den med tectyl eller sauefett med tanken om at det gjorde de jo med Opel Omegaen min i sin tid og det funket jo fint men resultatet kan bli at den må slepes derifra og aldri mer kan brukes eller bilen kan simpelthen ta fyr fordi man har borret i ledninger til batteripakken el. Research er nøkkelen her og kontakt først Merchedes og hør hva de sier og deretter kontakter du et seriøst understellsbehandlings firma som da fks vil avstå fra å bruke fks limløser på et tenkt kritisk ommråde slik at ikke kanalene ramler av i en fartsdump. Uansett hvis de er seriøse skal plasten under bilen fjernes før påføring. De skal også normalt ha en plan for din bil med tydelig merkede piler hvor det kan borres og hvilket produkt som skal hvor.

Mvh Kviasen

Hei For å si det sånn kan stort sett alle biler som har stålkarosseri og normal fremdrift som bensin eller diesel tectyl behandles. Men kjøper du ny Bmw I3 eller Tesla så kan du ikke trille den ned på den kombinerte: Vask, rengjøring og understellsbehandlings sjappa nede på hjørnet og la de borre med fingertykke borr hist og her på bilen og proppe den med tectyl eller sauefett med tanken om at det gjorde de jo med Opel Omegaen min i sin tid og det funket jo fint men resultatet kan bli at den må slepes derifra og aldri mer kan brukes eller bilen kan simpelthen ta fyr fordi man har borret i ledninger til batteripakken el. Research er nøkkelen her og kontakt først Merchedes Mercedes og hør hva de sier og deretter kontakter du et seriøst understellsbehandlings firma som da fks vil avstå fra å bruke fks limløser på et tenkt kritisk ommråde slik at ikke kanalene ramler av i en fartsdump. Uansett hvis de er seriøse skal plasten under bilen fjernes før påføring. De skal også normalt ha en plan for din bil med tydelig merkede piler hvor det kan borres og hvilket produkt som skal hvor.

Mvh Kviasen

Hei For å si det sånn kan stort sett alle biler som har stålkarosseri og normal fremdrift som bensin eller diesel tectyl behandles. Men kjøper du ny Bmw I3 eller Tesla så kan du ikke trille den ned på den kombinerte: Vask, rengjøring Hamburger, vask, innvendig støvsuging og understellsbehandlings sjappa nede på hjørnet og la de borre med fingertykke borr hist og her på bilen og proppe den med tectyl eller sauefett med tanken om at det gjorde de jo med Opel Omegaen min i sin tid og det funket jo fint men resultatet kan bli at den må slepes derifra og aldri mer kan brukes eller bilen kan simpelthen ta fyr fordi man har borret i ledninger til batteripakken el. Research er nøkkelen her og kontakt først Mercedes og hør hva de sier og deretter kontakter du et seriøst understellsbehandlings firma som da fks vil avstå fra å bruke fks limløser på et tenkt kritisk ommråde slik at ikke kanalene ramler av i en fartsdump. Uansett hvis de er seriøse skal plasten under bilen fjernes før påføring. De skal også normalt ha en plan for din bil med tydelig merkede piler hvor det kan borres og hvilket produkt som skal hvor.

Mvh Kviasen