Revisjonshistorikk [tilbake]

Tror artikkelen om feriebil ville blitt vel lang om alle oppdateringer ble nevnt fks når han nevnte Discovery så hadde nok vår alles Benny sikker tatt sjansen på å dra på ferie i den nye som kom i 2018 men at det ikke riktig var poenget med artikkelen. Jo du har rett Mercedes byttet skjermer og panser til aluminium i 2007 så selvfølgelig ruster jo ikke de bitene, om dette var for rust eller vekt besparelse og senket tyngdepunkt er for meg uvist. Men at det var uhorvelig mye blest om E klasse fra 2002 og kanskje til som du sier 2007 hersker det ikke mye tvil om da importøren måtte sette opp egne produksjonslinjer for å bøte på problemene for bytte av diverse karroseri deler og deretter opplakking.

Mvh Kviasen

Tror artikkelen om feriebil ville blitt vel lang om alle oppdateringer ble nevnt fks når han nevnte Discovery så hadde nok vår alles Benny sikker tatt sjansen på å dra på ferie i den nye som kom i 2018 men at det ikke riktig var poenget med artikkelen. Jo du har rett Mercedes byttet skjermer og panser til aluminium i 2007 så selvfølgelig ruster jo ikke de bitene, om dette var for rust eller vekt besparelse og senket tyngdepunkt er for meg uvist. Men at det var uhorvelig mye blest om E klasse fra 2002 og kanskje til som du sier 2007 hersker det ikke mye tvil om da importøren måtte sette opp egne produksjonslinjer for å bøte på problemene for bytte av diverse karroseri deler og deretter opplakking.opplakking. Åpnet man et bilblad fra den tiden så kunne man nesten tømme artikklene ut av bladet.

Mvh Kviasen

Tror artikkelen om feriebil ville blitt vel lang om alle oppdateringer ble nevnt fks når han nevnte Discovery så hadde nok vår alles Benny sikker tatt sjansen på å dra på ferie i den nye som kom i 2018 men at det ikke riktig var poenget med artikkelen. Jo du har rett Mercedes byttet skjermer og panser til aluminium i 2007 så selvfølgelig ruster jo ikke de bitene, om dette var for rust eller vekt besparelse og senket tyngdepunkt er for meg uvist. Men at det var uhorvelig mye blest om E klasse fra 2002 og kanskje til som du sier 2007 hersker det ikke mye tvil om da importøren måtte sette opp egne produksjonslinjer for å bøte på problemene for bytte av diverse karroseri deler og deretter opplakking. Åpnet man et bilblad fra den tiden så kunne man nesten formelig tømme artikklene ut av bladet.bladet. Hadde man en slik så ville ingen forhandler ta de i innbytte. Ellers er jo disse bilene evigvarende man ser en og annen med 600 000 km på telleren.

Mvh Kviasen