Revisjonshistorikk [tilbake]

Om dette har med den tidligere Peugeout-saken med motorhavari vs garanti og manglende utført service osv å gjøre...er det absolutt viktigste her å få klarhet i hva verkstedet mener er ÅRSAKEN til det som har skjedd. En sylinder går liksom ikke i støkker av seg sjæl, og det er virkelig et klassisk eksempel på at en ulykke sjelden kommer alene...normalt sett vil det være flere problemstillinger her. Jeg tenker også at en "ødelagt plugg"...dersom det ikke er en mekanisk skade der en bit av pluggen på underfundig vis har havnet nede i motoren er det neppe spesielt relevant.

I det hele tatt: innhent mer informasjon, fortrinnsvis skriftlig, før du eventuelt går videre med saken. I verste fall må du få hjelp fra f.ex NAF til å få klarhet i hva som egentlig har skjedd....igjen...ÅRSAKEN....er av avgjørende betydning her. Er det skjæring pga at motoren er kjørt med for lite olje....eller er det det jeg vil kalle fremmedlegemer i den ene syldinderen som har gått til Jesus?

Antall visninger