Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Joda går å bytte fjærer men masse hensyn må samtidig taes, man må vite om andre deler av opphenget også er tilpasset som du sier sports understell. Normalt er fjærer, støtdempere, krengnings stabelisator og kanskje stab stag, foringer og til og med bærebruer tilpasset dette da hjulvinkler må avpasses bilens høyde. Som du ser er det noe logistikk som må til hvis du skal gjøre dette ordentlig og forsvarlig eller kan bilen bli farlig å kjøre med og dekkene kan slites ut raskt. Er jo litt uvanlig å heve bilen da alle jo normalt vil senke den men som sagt alt er mulig bare man tar litt forbehold. Du må snakke med en Ww forhandler det er bare de som kan gi deg fulstendig svar her og er du heldig er det kanskje bare fjærene og hjulvinklene som er tilpasset det lavere oppsettet. Husk samtidig på at når du skal selge så forventer kjøper at bilen har dette sports oppsettet så kommer et nytt problem da. Rådet mitt er hvorfor tukle med noe som virker :-).

Mvh Kviasen

Hei Joda går å bytte fjærer men masse hensyn må samtidig taes, man må vite om andre deler av opphenget også er tilpasset som du sier sports understell. Normalt er fjærer, støtdempere, krengnings stabelisator og kanskje stab stag, foringer og til og med bærebruer tilpasset dette da hjulvinkler må avpasses bilens høyde. Som du ser er det noe logistikk som må til hvis du skal gjøre dette ordentlig og forsvarlig eller ellers kan bilen bli farlig å kjøre med og dekkene kan slites ut raskt. Er jo litt uvanlig å heve bilen da alle jo normalt vil senke den men som sagt alt er mulig bare man tar litt forbehold. Du må snakke med en Ww forhandler det er bare de som kan gi deg fulstendig svar her og er du heldig er det kanskje bare fjærene og hjulvinklene som er tilpasset det lavere oppsettet. Husk samtidig på at når du skal selge så forventer kjøper at bilen har dette sports oppsettet så kommer et nytt problem da. Rådet mitt er hvorfor tukle med noe som virker :-).

Mvh Kviasen

Antall visninger