Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Nei du bør absolutt ikke bytte til den Volvoen du har er en feiende flott og sikker bil. Med 2008 model var den også oppgradert i forbindelse med at Ford eide Volvo så de ble også ganske så greie å kjøre også ganske så nære BMW faktisk. Forutsigbarhet er nøkkelord her hvis du ikke fremdeles har det meste av konfirmasjonspengene dine inntakte og onkelen din er Kjell Inge Røkke. Bmw 2003 530D er jo forsåvitt grei å se på hvis det er den nye modelen som kom i 2003 da det var model bytte det året. Alt kan i teorien skje med en 17 år gammel Bil med 300000km og ikke bare BMW. Hvis du må på verksted for alt som må fikses blir det fort fryktelig dyrt for deg, kilometerstand tilsier at alt fra motor, girkasse og ellers alt drivende er tikkende bomber som kan smelle når som helst. Rust automat kasser og hjul lager er det som først detter ned i hodet samt knekte fjærer og utslitte støt dempere samt at det trolig ikke finnes en eneste i Norge som ikke har montert den største trim chippen til motorstyringen. Mishandling og raske billige løsninger og reprasjoner er også noe å se opp for. Er det slik at du bare må ha den så undersøk og grav i fortiden til den så til og med garvede journalister blir røde i ansiktet av beundring og få med deg alle du kjenner som kan litt om bil til å være med å sjekke den. Skulle ikke forundre meg om Norulf har et og annet å legge til her som jeg eventuelt har glemt av.

Mvh Kviasen

Hei Nei du bør absolutt ikke bytte til den Volvoen du har er en feiende flott og sikker bil. Med 2008 model var den også oppgradert i forbindelse med at Ford eide Volvo så de ble også ganske så greie å kjøre også ganske så nære BMW faktisk. Forutsigbarhet er nøkkelord her hvis du ikke fremdeles har det meste av konfirmasjonspengene dine inntakte og onkelen din er Kjell Inge Røkke. Bmw 2003 530D er jo forsåvitt grei å se på hvis det er den nye modelen som kom i 2003 da det var model bytte det året. Alt kan i teorien skje med en 17 år gammel Bil med 300000km og ikke bare BMW. Hvis du må på verksted for alt som må fikses blir det fort fryktelig dyrt for deg, kilometerstand tilsier at alt fra motor, girkasse og ellers alt drivende er tikkende bomber som kan smelle når som helst. Rust Rust, automat kasser og hjul lager er det som først detter ned i hodet samt knekte fjærer og utslitte støt dempere samt at det trolig ikke finnes en eneste i Norge som ikke har montert den største trim chippen som noensinne er produsert til motorstyringen. Mishandling og raske billige løsninger og reprasjoner er også noe å se opp for. Er det slik at du bare må ha den så undersøk og grav i fortiden til den så til og med garvede journalister blir røde i ansiktet av beundring og få med deg alle du kjenner som kan litt om bil til å være med å sjekke den. Skulle ikke forundre meg om Norulf har et og annet å legge til her som jeg eventuelt har glemt av.av og som får deg tilbake til den fornuftige(i utgangspunktet) 19 åring du høres ut til å være.

Mvh Kviasen

Hei Nei du bør absolutt ikke bytte til den den, Volvoen du har er en feiende flott og sikker bil. Med 2008 model var den også oppgradert i forbindelse med at Ford eide Volvo så de ble også ganske så greie å kjøre også ganske så nære BMW faktisk. Forutsigbarhet er nøkkelord her hvis du ikke fremdeles har det meste av konfirmasjonspengene dine inntakte og onkelen din er Kjell Inge Røkke. Bmw 2003 530D er jo forsåvitt grei å se på hvis det er den nye modelen som kom i 2003 da det var model bytte det året. Alt kan i teorien skje med en 17 år gammel Bil med 300000km og ikke bare BMW. Hvis du må på verksted for alt som må fikses blir det fort fryktelig dyrt for deg, kilometerstand tilsier at alt fra motor, girkasse og ellers alt drivende er tikkende bomber som kan smelle når som helst. Rust, automat kasser og hjul lager er det som først detter ned i hodet samt knekte fjærer og utslitte støt dempere samt at det trolig ikke finnes en eneste i Norge som ikke har montert den største trim chippen som noensinne er produsert til motorstyringen. Mishandling og raske billige løsninger og reprasjoner er også noe å se opp for. Er det slik at du bare må ha den så undersøk og grav i fortiden til den så til og med garvede journalister blir røde i ansiktet av beundring og få med deg alle du kjenner som kan litt om bil til å være med å sjekke den. Skulle ikke forundre meg om Norulf har et og annet å legge til her som jeg eventuelt har glemt av og som får deg tilbake til den fornuftige(i utgangspunktet) 19 åring du høres ut til å være.

Mvh Kviasen

Hei Nei du bør absolutt ikke bytte til den, Volvoen du har er en feiende flott og sikker bil. Med 2008 model var den også oppgradert i forbindelse med at Ford eide Volvo så de ble også ganske så greie å kjøre også ganske så nære BMW faktisk. Forutsigbarhet er nøkkelord her hvis du ikke fremdeles har det meste av konfirmasjonspengene dine inntakte og onkelen din er Kjell Inge Røkke. Bmw 2003 530D er jo forsåvitt grei å se på hvis det er den nye modelen som kom i 2003 da det var model bytte det året. Alt kan i teorien skje med en 17 år gammel Bil med 300000km og ikke bare BMW. Hvis du må på verksted for alt som må fikses blir det fort fryktelig dyrt for deg, kilometerstand tilsier at alt fra motor, girkasse og ellers alt drivende er tikkende bomber som kan smelle når som helst. Rust, automat kasser og hjul lager er det som først detter ned i hodet samt knekte fjærer og utslitte støt dempere samt at det trolig ikke finnes en eneste i Norge som ikke har montert den største trim chippen som noensinne er produsert til motorstyringen. Mishandling og raske billige løsninger og reprasjoner er også noe å se opp for. Er det slik at du bare må ha den så undersøk og grav i fortiden til den så til og med garvede journalister blir røde i ansiktet av beundring og få med deg alle du kjenner som kan litt om bil til å være med å sjekke den. Skulle ikke forundre meg om Norulf har et og annet å legge til her som jeg eventuelt har glemt av og som får deg tilbake til den fornuftige(i utgangspunktet) 19 åring du høres ut til å være.

Mvh Kviasen

Hei Nei du bør absolutt ikke bytte til den, Volvoen du har er en feiende flott og sikker bil. Med 2008 model var den også oppgradert i forbindelse med at Ford eide Volvo så de ble også ganske så greie å kjøre ganske så nære BMW faktisk. Forutsigbarhet er nøkkelord her hvis du ikke fremdeles har det meste av konfirmasjonspengene dine inntakte og onkelen din er Kjell Inge Røkke. Bmw 2003 530D er jo forsåvitt grei å se på hvis det er den nye modelen som kom i 2003 da det var model bytte det året. Alt kan i teorien skje med en 17 år gammel Bil med 300000km og ikke bare BMW. Hvis du må på verksted for alt som må fikses blir det fort fryktelig dyrt for deg, kilometerstand tilsier at alt fra motor, girkasse og ellers alt drivende er tikkende bomber som kan smelle når som helst. Rust, automat kasser og hjul lager er det som først detter ned i hodet samt knekte fjærer og utslitte støt dempere samt og samtidig at det trolig ikke finnes en eneste 530D i Norge som ikke har montert den største trim chippen som noensinne er produsert til motorstyringen. Mishandling og raske billige løsninger og reprasjoner er også noe å se opp for. Er det slik at du bare må ha den så undersøk og grav i fortiden til den så til og med garvede journalister blir røde i ansiktet av beundring og få med deg alle du kjenner som kan litt om bil til å være med å sjekke den. Skulle ikke forundre meg om Norulf har et og annet å legge til her som jeg eventuelt har glemt av og som får deg tilbake til den fornuftige(i utgangspunktet) 19 åring du høres ut til å være.

Mvh Kviasen

Antall visninger