Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Blir nevnt motor og rust men det er mye annet som kan gå galt og det med spørsmålet ditt hvor lenge vil bilen leve? her er svaret det blir opp til deg og hvor mye og lenge du ønsker å holde liv i den. Ryker motoren og du ikke selv er en dyktig garasje mekaniker så er du nok ved veis ende, anbefalingen er å ha den så lenge påkostningene er normale altså skiver, klosser og et og annet hjul lager og kanskje en knekt fjær men begynner kostnadene å skyte i været med fks dyre elektriske feil og kanskje rust reprasjoner tror jeg også man må vurdere å sette en endelig maks grense. Ta hjelp av hver Eu kontroll og planlegg deretter, reprasjoner og kostnader for at den skal holde 2 år til. Tar du den på Eu før du bytter reg reim og så får smørbrøds listen så kan du planlegge og det fks er verd å bytte reim. Husk Eu er for 2 nye år etter de nye reglene så er en grei investering fordi om det mangler noen månder før du må inn lilevel.

Mvh Kviasen

Hei Blir nevnt motor og rust men det er mye annet som kan gå galt og det med spørsmålet ditt hvor lenge vil bilen leve? her er svaret det blir opp til deg og hvor mye og lenge du ønsker å holde liv i den. Ryker motoren og du ikke selv er en dyktig garasje mekaniker så er du nok ved veis ende, anbefalingen er å ha den så lenge påkostningene er normale altså skiver, klosser og et og annet hjul lager og kanskje en knekt fjær men begynner kostnadene å skyte i været med fks dyre elektriske feil og kanskje rust reprasjoner tror jeg også man må vurdere å sette en endelig maks grense. Ta hjelp av hver Eu kontroll og planlegg deretter, reprasjoner og kostnader for at den skal holde 2 år til. Tar du den på Eu før du bytter reg reim og så får smørbrøds listen så kan du planlegge og om det fks er verd å bytte reim. Husk Eu er for 2 nye år etter de nye reglene så er en grei investering fordi om det mangler noen månder før du må inn lilevel.

Mvh Kviasen

Antall visninger