Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei Espen Det var da voldsomt uheldig du har vært her, 6 månder med reprasjoner må snart være ny rekord. Beklager å måtte si det men det som Bww sier er riktig her. Naf og andre institusjoner som du sier kan sikkert komme med innspill, tommelfinger regler osv. men det blir nok mer på urimeligheten med antall forsøk og hvor lenge de har hatt bilen.. Bmw som er bilfabrikant har sine rettningslinjer ang lakk og reprasjoner av lakk skader prosedyrer for omlakkering osv men husk at det er fabrikantens anbefalinger og ikke hvert enkelt lokalt Bmw verksted som vurderer dette etter sitt skjønn. Men du sier at lakken bærer preg av at det danner seg innsjøer med lakk rundt kantene og da snakker vi om en annen sak nemmelig utseende. og tvilsom kvalitet på arbeidet som er utført og da er det ikke så uvanlig å hente inn en tredje part for å vurdere da man lett bokstavelig lakker seg inn i et hjørne her mellom verksted og kunde. Partene blir enige om at en en 3 part tar avgjørelse og begge parter enes om at utfallet av dette blir videre vei å gå. Merk at denne tredje part fks kan være Naf, jeg hadde selv et tilfelle men da var det at lakk tykkelsen var for liten så underlaget skjinte igjennom lakken men det er en helt annen sak og her tok en itredje part avgjørelse for videre vei og ved tykkelses måling ble det avdekt for lite lakk i henhold til spesifikasjoner fra bilfabrikanten og ble sendt til opplakkering.

Mvh Kviasen

Antall visninger