Revisjonshistorikk [tilbake]

Du må på en måte "drink the Kool-Aid" for å være med på dette, og ikke være redd for å skru selv, ellers blir det kostbart. Dette betyr skifte bærearmer, luftbelger, hjullager, kardang, litt småelektrisk, litt service som olje, filtere, osv. Det er klart at turbo, crossover pipe, registerreim, girkasseflush, osv kan du få hjelp til. Ikke minst lese deg opp på temaene og skjønne hva dyret prøver å fortelle deg - dvs lese forumene - de blir du fort glad i, skaffe deg Haynes boken og IID tool diagnoseverktøy.

Av verktøy du må ha er garasjejekk (den største du får tak i - virkelig!), 6t støttebukker, stort skrallesett, latmannsarm, alt av fastnøkler, vinkelsliper, benkesliper, tigersag, loddeverktøy, oljeskifteutstyr, slegger, osv. Anslår 10.000 i verktøy sparer deg for 50.000 i verksted.

Høres kanskje skremmende ut, men til gjengjeld får du en bilfølelse ingen annen bil gir deg, et aktivt miljø og de beste online kompetanseforumene i verden. 70% av alle landrovere som er laget er visstnok fortsatt i bruk - det er ikke mange andre merker som er i nærheten. ... og det er hilseplikt!

Men skal du ha noe som alltid virker, skal du ha en Toyota, BMW eller en Porsche! Men ikke alle er sånn...

Vel - definer kvalitet... Du må på en måte "drink the Kool-Aid" for å være med på dette, og ikke være dette. Men er du med så finner du andre som liker det samme. Og er du redd for å skru selv, ellers blir det kostbart. Dette Det du får er ikke et smykke, det er en brutal arbeidsmaskin som skal hjelpe deg på din tunge vei gjennom livet - eller no sånt...

Arbeidet betyr å skifte bærearmer, luftbelger, hjullager, kardang, litt småelektrisk, litt service som olje, filtere, osv. Det er klart at turbo, crossover pipe, registerreim, girkasseflush, kanskje en frontrute, osv kan du få hjelp til. Ikke minst Du må faktisk lese deg opp på temaene og skjønne hva dyret prøver å fortelle deg - dvs lese forumene - de blir du fort glad i, skaffe deg Haynes boken og IID tool diagnoseverktøy. Hvis dette gir deg energi er du på rett sted.

Av verktøy du må ha er garasjejekk (den største du får tak i - virkelig!), 6t støttebukker, stort skrallesett, latmannsarm, alt av fastnøkler, vinkelsliper, benkesliper, tigersag, loddeverktøy, oljeskifteutstyr, slegger, osv. Anslår 10.000 i verktøy sparer deg for 50.000 50-100.000 i verksted.

Høres kanskje skremmende ut, men til gjengjeld får du en bilfølelse ingen annen bil gir deg, et aktivt miljø og de beste online kompetanseforumene i verden. 70% av alle landrovere som er laget er visstnok fortsatt i bruk - det er ikke mange andre merker som er i nærheten. ... og det er hilseplikt!

Ellers er Land Rover Discovery 3/4 samme bilen bare med annet karosseri, og mange liker denne like godt.

Men gjør meg en personlig tjeneste; ikke sett tynne pyntedekk på Landroveren din - det ser ut som Arnold i bikini. Ikke noe galt hver for seg men kombinasjonen ser ikke riktig ut (vel, noen fotballspillere fra Chelsea og ManU så ut til å like kombinasjonen) men dette er en rå turbil og må settes opp i henhold!

Men skal du ha noe som alltid virker, skal du ikke ha dette, men en Toyota, BMW eller en Porsche! Men ikke alle er sånn...

Vel - definer kvalitet... Du må på en måte "drink the Kool-Aid" for å være med på dette. Men er du med så finner du andre som liker det samme. Og er du redd for å skru selv, blir det kostbart. Det du får er ikke et smykke, det er en brutal arbeidsmaskin som skal hjelpe deg på din tunge vei gjennom livet - eller no sånt...

Arbeidet betyr å skifte bærearmer, luftbelger, hjullager, kardang, litt småelektrisk, litt service som olje, filtere, osv. Det er klart at turbo, crossover pipe, registerreim, girkasseflush, kanskje en frontrute, osv kan du få hjelp til. Du må faktisk lese deg opp på temaene og skjønne hva dyret prøver å fortelle deg - dvs lese forumene - de blir du fort glad i, skaffe deg Haynes boken og IID tool diagnoseverktøy. Hvis dette gir deg energi er du på rett sted.

Av verktøy du må ha er garasjejekk (den største du får tak i - virkelig!), 6t støttebukker, stort skrallesett, latmannsarm, alt av fastnøkler, vinkelsliper, benkesliper, tigersag, loddeverktøy, oljeskifteutstyr, slegger, osv. Anslår 10.000 i verktøy sparer deg for 50-100.000 i verksted.

Høres kanskje skremmende ut, men til gjengjeld får du en bilfølelse ingen annen bil gir deg, et aktivt miljø og de beste online kompetanseforumene i verden. 70% av alle landrovere som er laget er visstnok fortsatt i bruk - det er ikke mange andre merker i nærheten. ... og det er hilseplikt!

Ellers er Land Rover Discovery 3/4 samme bilen bare med annet karosseri, og mange liker denne like godt.

Men gjør meg en personlig tjeneste; ikke sett tynne 22" pyntedekk på Landroveren din - det ser ut som Arnold i bikini. Ikke noe galt hver for seg men kombinasjonen ser ikke riktig ut (vel, noen fotballspillere fra Chelsea og ManU så ut til å like kombinasjonen) men dette er en rå turbil og må settes opp i henhold! henhold med 17" Coopers eller no sånt!

Men skal du ha noe som alltid virker, skal du ikke ha dette, men en Toyota, BMW eller en Porsche! Men ikke alle er sånn...

Vel - definer kvalitet... Du må på en måte "drink the Kool-Aid" for å være med på dette. Men er du med så finner du andre som liker det samme. Og er du redd for å skru selv, blir det kostbart. Det du får er ikke et smykke, det er en brutal arbeidsmaskin som skal hjelpe deg på din tunge vei gjennom livet - eller no sånt...

Arbeidet betyr å skifte bærearmer, luftbelger, hjullager, kardang, litt småelektrisk, litt service som olje, filtere, osv. Det er klart at turbo, crossover pipe, registerreim, girkasseflush, kanskje en frontrute, osv kan du få hjelp til. Du må faktisk lese deg opp på temaene og skjønne hva dyret prøver å fortelle deg - dvs lese forumene - de blir du fort glad i, skaffe deg Haynes boken og IID tool diagnoseverktøy. Hvis dette gir deg energi er du på rett sted.

Av verktøy du må ha er garasjejekk (den største du får tak i - virkelig!), 6t støttebukker, stort skrallesett, latmannsarm, alt av fastnøkler, vinkelsliper, benkesliper, tigersag, loddeverktøy, oljeskifteutstyr, slegger, osv. Anslår 10.000 i verktøy sparer deg for 50-100.000 i verksted.

Høres kanskje skremmende ut, men til gjengjeld får du en bilfølelse ingen annen bil gir deg, et aktivt miljø og de beste online kompetanseforumene i verden. 70% av alle landrovere som er laget er visstnok fortsatt i bruk - det er ikke mange andre merker i nærheten. ... og det er hilseplikt!

Ellers er Land Rover Discovery 3/4 samme bilen bare med annet karosseri, og mange liker denne like godt.

Men gjør meg en personlig tjeneste; ikke sett tynne 22" pyntedekk på Landroveren din - det ser ut som Arnold i bikini. Ikke noe galt hver for seg men kombinasjonen ser ikke riktig ut (vel, noen fotballspillere fra Chelsea og ManU så ut til å like kombinasjonen) men dette er en rå turbil og må settes opp i henhold med 17" Coopers BFG, Wranglers eller no sånt!

Men skal du ha noe som alltid virker, skal du ikke ha dette, men en Toyota, BMW eller en Porsche! Men ikke alle er sånn...

Vel - definer kvalitet... Du må på en måte "drink the Kool-Aid" for å være med på dette. Men er du med så finner du andre som liker det samme. Og er du redd for å skru selv, blir det kostbart. Det du får er ikke et smykke, det er en brutal arbeidsmaskin som skal hjelpe deg på din tunge vei gjennom livet - eller no sånt...

Arbeidet betyr å skifte bærearmer, luftbelger, hjullager, kardang, litt småelektrisk, litt service som olje, filtere, osv. Det er klart at turbo, crossover pipe, registerreim, girkasseflush, kanskje en frontrute, osv kan du få hjelp til. Du må faktisk lese deg opp på temaene og skjønne hva dyret prøver å fortelle deg - dvs lese forumene - de blir du fort glad i, skaffe deg Haynes boken og IID tool diagnoseverktøy. Hvis dette gir deg energi er du på rett sted.

Av verktøy du må ha er garasjejekk (den største du får tak i - virkelig!), 6t støttebukker, stort skrallesett, latmannsarm, alt av fastnøkler, vinkelsliper, benkesliper, tigersag, loddeverktøy, oljeskifteutstyr, slegger, osv. Anslår 10.000 i verktøy sparer deg for 50-100.000 i verksted.

Høres kanskje skremmende ut, men til gjengjeld får du en bilfølelse ingen annen bil gir deg, et aktivt miljø og de beste online kompetanseforumene i verden. 70% av alle landrovere som er laget er visstnok fortsatt i bruk - det er ikke mange andre merker i nærheten. ... og det er hilseplikt!

Ellers er Land Rover Discovery 3/4 samme bilen bare med annet karosseri, og mange liker denne like godt.

Men gjør meg en personlig tjeneste; ikke sett tynne 22" pyntedekk på Landroveren din - det ser ut som Arnold i bikini. Ikke noe galt hver for seg men kombinasjonen ser ikke riktig ut (vel, noen fotballspillere fra Chelsea og ManU så ut til å like kombinasjonen) men dette er en rå turbil og må settes opp i henhold med 17" BFG, Wranglers eller no sånt!

Men skal du ha noe som alltid virker, skal du ikke ha dette, men en Toyota, BMW eller en Porsche! Men ikke alle er sånn...

Vel - definer kvalitet... Du må på en måte "drink the Kool-Aid" for å være med på dette. Men er du med så finner du andre som liker det samme. Og er du redd for å skru selv, blir det kostbart. Det du får er ikke et smykke, det er en brutal arbeidsmaskin som skal hjelpe deg på din tunge vei gjennom livet - eller no sånt...

Arbeidet betyr å skifte bærearmer, luftbelger, hjullager, kardang, litt småelektrisk, litt service som olje, filtere, osv. Det er klart at turbo, crossover pipe, registerreim, girkasseflush, kanskje en frontrute, osv kan du få hjelp til. Du må faktisk lese deg opp på temaene og skjønne hva dyret prøver å fortelle deg - dvs lese forumene - de blir du fort glad i, skaffe deg Haynes boken og IID tool diagnoseverktøy. Hvis du tror dette gir deg kan gi energi er du på rett sted.sted - men vit at det vil alltid være irritasjoner foran deg (som du ikke vil innrømme for vennene dine) for en Land Rover er aldri helt i orden. Men det er OK, for vi er mange som har det sånn!

Av verktøy du må ha er garasjejekk (den største du får tak i - virkelig!), 6t støttebukker, stort skrallesett, latmannsarm, alt av fastnøkler, vinkelsliper, benkesliper, tigersag, loddeverktøy, oljeskifteutstyr, slegger, osv. Anslår 10.000 i verktøy sparer deg for 50-100.000 i verksted.

Høres kanskje skremmende ut, men til gjengjeld får du en bilfølelse ingen annen bil gir deg, et aktivt miljø og de beste online kompetanseforumene i verden. 70% av alle landrovere som er laget er visstnok fortsatt i bruk - det er ikke mange andre merker i nærheten. ... og det er hilseplikt!

Ellers er Land Rover Discovery 3/4 samme bilen bare med annet karosseri, og mange liker denne like godt.

Men gjør meg en personlig tjeneste; ikke sett tynne 22" pyntedekk på Landroveren din - det ser ut som Arnold i bikini. Ikke noe galt hver for seg men kombinasjonen ser ikke riktig ut (vel, noen fotballspillere fra Chelsea og ManU så ut til å like kombinasjonen) men dette er en rå turbil og må settes opp i henhold med 17" BFG, Wranglers eller no sånt!

Men skal du ha noe som alltid virker, skal du ikke ha dette, men en Toyota, BMW eller en Porsche! Men ikke alle er sånn...