Revisjonshistorikk [tilbake]

Heisann – kjedelig sak dette. Mitsubishi er ellers kjent for å lage veldig gode biler med lite trøbbel.

To servicer på 80.000 km var helt klart litt snaut, ja...

Om dette er årsaken til problemene som har oppstått blir rent hypotetisk. Ja, det kan utmerket godt ha en sammenheng, men også; nei, det behøver slett ikke å ha det.

Umulig å si uten nærmere og grundige undersøkelser. Så beklager at jeg ikke kan være mer konkret her.

Det som er helt sikkert er at Mitsubishi har sitt på det tørre her. Det er er krav fra bilfabrikantene om at servicene må følges for at garantien skal gjelde. Slik er det bare.

Det kan synes litt urettferdig og streng for enkelte, men det bør eller må vel være slik. Man kan ikke bare la folk gi blaffen, kjøre ting i fillebiter – for så å fikse det gratis for dem. Det er ikke slik verden fungerer. Heldigvis – vil nok mange si.

Antall visninger