Revisjonshistorikk [tilbake]

Hei. Slik du beskriver saken, må jeg si at du har vært tålmodig. Selger har hatt muligheter for å rette feilen flere ganger. Her bør det nå etter forbrukerkjøpsloven ligge an til heving av kjøpet, eventuelt omlevering. Feilen synes opplagt å være av en slik karakter at selger har det fulle ansvar etter garanti og lovverk. Det er en mangel hvor selger har ansvar for feilen og har hatt sjanse til å rette. Om ikke det hele går i orden, kan du klage til Forbrukerrådet på www.forbrukerradet.no hvor du også finner mer informasjon og klageskjema. Dette finner du også på www.kna.no. Hilsen KNAjuristen.

Hei. Slik du beskriver saken, må jeg si at du har vært tålmodig. Selger har hatt muligheter for å rette feilen flere ganger. Her bør det nå etter forbrukerkjøpsloven ligge an til heving av kjøpet, eventuelt omlevering. Feilen synes opplagt å være av en slik karakter at selger har det fulle ansvar etter garanti og lovverk. Det er en mangel hvor selger har ansvar for feilen og har hatt sjanse til å rette. Om ikke det hele går i orden, kan du klage til Forbrukerrådet på www.forbrukerradet.no hvor du også finner mer informasjon og klageskjema. Dette finner du også på www.kna.no. Hilsen KNAjuristen.

Hei. Slik du beskriver saken, må jeg si at du har vært tålmodig. Selger har hatt muligheter for å rette feilen flere ganger. Her bør det nå etter forbrukerkjøpsloven ligge an til heving av kjøpet, eventuelt omlevering. Feilen synes opplagt å være av en slik karakter at selger har det fulle ansvar etter garanti og lovverk. Det er en mangel hvor selger har ansvar for feilen og har hatt sjanse til å rette. Om ikke det hele går i orden, kan du klage til Forbrukerrådet på www.forbrukerradet.no hvor du også finner mer informasjon og klageskjema. Dette finner du også på www.kna.no. Hilsen KNAjuristen.

Antall visninger