Revisjonshistorikk [tilbake]

Min sujektive erfaring er at VAG TDI er et godt alternativ, du får mye bra om du ser på Passat B5 i denn prisklassen. Noen hundre tusen kilometer er ikke noe problem for disse bilene, men vær klar over at multilink forstilling er noe som bør sjekkes...om det kjøres med slark i et av leddene over tid ryker resten. Ingen kjempestor affære å skifte, men da må prisen være deretter. Sjekk også for rust, bånnplata blir beskyttet etter aller alle kunstens regler, deretter blir hjulooppheng mv montert. Dette er kun lakkert...og rust har som kjent en tendens til å spre seg om den først får tak. Dette er forøvrig etn potensiell svakhet hos flere fabrikanter, og noe man bær være ops på. Automaktassene er gjennomgående gode, bilene er greie å jobbe på, det være seg om du gjør det sjæl eller bruker et verskted, og deler får du rimelig både fra bildeler.no eller direkte fra Tyskland. Et NB, oljeskift / filterbytte er viktig å følge opp på disse motorene, sjekk verkstedshistorikk mv, og ha i bakhodet at det tar 10 millisekunder å endre tallet i speedometeret. Heller en bil med ærlige 300.000 km enn en som angivelig er kjørt 100.000 på 10 år.

Antall visninger