Revisjonshistorikk [tilbake]

Det var nok ikke det svaret jeg ville ha, men som du sier så er det jo bare å velge noen alternative verksteder. Uansett om Ford har sitt på det tørre eller ikke så er det en relativt begredelig kundeservice. Har ikke urealistiske forventninger, men forventer faktisk at en bil som er kjøpt ny og pent kjørt og som har fulgt servicer slavisk faktisk holder bedre enn dette. Om vi hadde dumpet ned I ett hull på våre strøkne veier ville jeg ikke engang forsøkt å diskutere dette med forhandleren. men når de ikke har funnet \"feilen\" mens bilen hadde garanti er uholdbart, enda vi klagde på dette.

Anser denne forhandleren som lite seriøs og føler virkelig at de ved å komme med ett \"vagt svar\" samt sette timen opp så nært fristen vi har for eu kontroll.binder meg som kunde til å bruke dem. At de I tillegg krever penger for å avklare om ting kan gis på reklamasjon er som jeg ser det ikke brukbart I det hele tatt og oppleves nesten som bondefangeri.

Innser at jeg ikke kommer noen vei med dette og betaler om ikke med glede så gjerne 5000,- til ett frittstående verksted, så kan jeg leve godt med at bilen blir byttet ganske snart I en ny, hadde tenkt på Ford igjen, focus eller fiesta, men det er uaktuellt nå. Noe som selvsagt både forhandleren og meg kan leve godt med. De lever nok godt med omtalen jeg gir dem når bil blir tema også. Når også min gamle mk3 mondeo skal byttes hadde jeg tenkt på ny mondeo, men det blir nok en annen bil nå. Regner med at det blir noe japansk eller koreansk, finnes noen \"fine\" biler der også som dekker transportbehovet godt nok.

Antall visninger